مطالب مرتبط:
تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)
اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران
تمهیدات ترافیکی برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در تهران
تمهیدات ترافیکی ویژه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
اعلام تمهیدات ترافیکی سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-01سياسي

اعلام تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای سالگرد ارتحال امام(ره)


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات خدمات حمل و نقلی شهرداری برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

- اعلام تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای سالگرد ارتحال امام(ره) معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات خدمات حمل و نقلی شهرداری برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هرمزی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پاسداشت یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد، اظهارکرد: شرکت بهره برداری مترو تهران در شامگاه روز یکشنبه 13 خرداد به منظور تسهیل در جابه جایی زائران و مسافران مترو، سرویس دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت 22 تا 5 صبح روز 14 خرداد اجرا می کند.

هرمزی افزود: سرویس دهی در روز 14 خرداد از ساعت پنج صبح تا پایان مراسم در تمامی خطوط و بعد از آن تا پایان بهره برداری در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره)، رایگان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در خصوص خدمات رسانی ویژه در بخش اتوبوسرانی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم که روز دوشنبه 14 خرداد در محل حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شو


برچسب ها: شهرداری تهران - حمل و نقل - معاون حمل و نقل و ترافیک - سالگرد ارتحال حضرت امام - حضرت امام خمینی - شهرداری - امام خمینی
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای سالگرد ارتحال امام(ره)

اعلام تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای سالگرد ارتحال امام(ره)