مطالب مرتبط:
استدلال عباس عبدی برای لزوم مشارکت در انتخابات امسال/ آیا فرقی دارد که چه کسی رییس جمهور شود؟
استدلال عباس عبدی برای لزوم مشارکت در انتخابات امسال: شکست فاحش سیاست یک دست سازی کاملا اثبات شده؛ بسیاری از اصولگرایان و بدنه آنان نیز سرخورده هستند / ساختار رسمی از هیچ کدام از نامزدها هیچ حمایت ویژه ای نمی کند
مشارکت در انتخابات به منزله نظارت مردم بر حاکمیت است
مردم نباید به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توهین کنند
حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 09:552024-06-15سياسي

اکثریت مردم با هر گرایشی نامزدی را در انتخابات امسال دارند


عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امسال اکثریت مردم با هر نگاه و گرایشی نامزدی را در انتخابات ریاست جمهوری دارند و سعی شده از همه دیدگاه ها و مجموعه نظرات نامزد داشته باشیم تا مردم بتوانند با هر نوع سلیقه ای پای صندوق رأی بیایند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امسال اکثریت مردم با هر نگاه و گرایشی نامزدی را در انتخابات ریاست جمهوری دارند و سعی شده از همه دیدگاه ها و مجموعه نظرات نامزد داشته باشیم تا مردم بتوانند با هر نوع سلیقه ای پای صندوق رأی بیایند.

سیدجواد رضویان راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مهمترین نکاتی که باید برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری مورد توجه مردم قرار گیرد، اظهار کرد: مهمترین شاخص مدنظر مردم برای رییس جمهور آینده کارآمدی و ساده زیستی است.

وی افزود: بزرگترین اصل کارآمدی، داشتن توان اجرایی و ولایت مداری است.

همچنین صداقت، جلوگیری از اختلاف افکنی و استفاده از نیروهای کارآمد و شایسته به عنوان تیم اجرایی نیز از مهمترین ویژگی هایی است که باید در رییس جمهور منتخب وجود داشته باشد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ویژگی های اصلی آقای رییسی و دولت ایشان، کارآمدی، صداقت و توجه به ولایت مداری بود.


برچسب ها: جبهه پیروان خط امام و رهبری - انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری - خراسان رضوی - نامزد - مردم - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

اکثریت مردم با هر گرایشی نامزدی را در انتخابات امسال دارند

اکثریت مردم با هر گرایشی نامزدی را در انتخابات امسال دارند