مطالب مرتبط:
تشخیص نارسایی قلبی با هوش مصنوعی
زیان 6 ساله غیرقانونی ایران خودرو به سهامداران با مدیریت دولتی! / چرا فرمان واگذاری ها 2 سال معطل ماند؟ / کاکایی: تنها راه باقی مانده واگذاری سریع خودروسازان است / صنعت را گوشه رینگ برده اید و وانمود می کنید واردات راه حل بهتری است!
هوش مصنوعی برنده توپ طلای سال های آینده را مشخص کرد
فیلم| پمپ بنزین رباتیک با هوش مصنوعی در ابوظبی امارات
ویدئویی ترسناک از هوش مصنوعی در 10 سال آینده!+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 21:452024-05-30دانش

تشخیص 100 برابر سریع تر عابران پیاده با دوربین مجهز به هوش مصنوعی خودرو


یک دوربین مخصوص خودروی مجهز به هوش مصنوعی قادر است عابران پیاده و موانع را 100 برابر سریع تر از سیستم های کنونی تشخیص دهد.

- یک دوربین مخصوص خودروی مجهز به هوش مصنوعی قادر است عابران پیاده و موانع را 100 برابر سریع تر از سیستم های کنونی تشخیص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیستم دوربین ترکیبی، نقاط کور را از میان برمی دارد و تاخیر در تشخیص موانع را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

به نقل از آی ای، محققان دانشگاه زوریخ(UZH) از یک سیستم دوربین پیشگامانه رونمایی کرده اند که می تواند در تشخیص موانع برای وسایل نقلیه انقلاب ایجاد کند.

این سیستم می تواند به طور قابل توجهی ایمنی را برای رانندگان انسانی افزایش دهد و راه را برای وسایل نقلیه خودران قابل اعتمادتر هموار کند.

این مطالعه که توسط دانیل گریگ و دیوید اسکاراموزا انجام شده است، نشان می دهد که چگونه یک سیستم ترکیبی جدید می تواند موانعی مانند عابران پیاده و خودروها را تا صد برابر سریع تر از سیستم های فعلی تشخیص دهد.

دکتر اسکاراموزا مدیر گروه رباتیک و ادراک دانشگاه زوریخ توضیح داد که این سیستم جدید با تجهیز یک دوربین به هوش مصنوعی محدودیت های فناوری فعلی را برطرف می کند و تشخیص سریع تر را ضمن استفاده از توان محاسباتی کمتر ارائه می کند.


برچسب ها: عابران پیاده - سیستم - دوربین - هوش مصنوعی - تشخیص - وسایل نقلیه - موانع
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص 100 برابر سریع تر عابران پیاده با دوربین مجهز به هوش مصنوعی خودرو

تشخیص 100 برابر سریع تر عابران پیاده با دوربین مجهز به هوش مصنوعی خودرو