مطالب مرتبط:
مردم مکزیک به سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور حمله کردند
مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی به حمص
ویدیو/ چرا رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد؟
شهادت یک کودک بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بانیاس سوریه
شهادت و زخمی شدن 11 غیرنظامی سوری در حمله رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 17:152024-05-30بين الملل

مواضع ضد صهیونیستی برخی کشور های غربی از رژیم های عربی قوی تر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جریان انصارالله یمن در اظهاراتی در خصوص آخرین تحولات غزه و اوضاع منطقه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی به هجمه وحشیانه خود ضد ملت فلسطین در برابر دیدگان دنیا ادامه .

- رهبر جریان انصار الله یمن با ابراز تاسف از مواضع سست برخی رژیم های عربی تصریح کرد که موضع ضد صهیونیستی برخی اروپایی ها به مراتب از رژیم های عربی قوی تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جریان انصارالله یمن در اظهاراتی در خصوص آخرین تحولات غزه و اوضاع منطقه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی به هجمه وحشیانه خود ضد ملت فلسطین در برابر دیدگان دنیا ادامه می دهد و جهان شاهد جنایت های شنیع و عامدانه اسراییلی ها در حمله به آوارگان غیرنظامی در رفح است.

وی تصریح کرد که منطقه ای که رژیم صهیونیستی در رفح آن را هدف قرار داد، منطقه ای است که پیشتر آن را امن خوانده بود، اما آوارگان فلسطین که شبانه در این اردوگاه ها خواب بودند را با 7 بمب آمریکایی که هر کدام نزدیک به یک تن وزن دارند، هدف قرار داد.

الحوثی با اشاره به اینکه بیشتر شهدای این حادثه را زنان و کودکان تشکیل داده اند، تاکید کرد که در نتیجه شدت انفجار های صورت گرفته پ


برچسب ها: صهیونیستی - سید عبدالملک الحوثی - رژیم های عربی - عبدالملک الحوثی - انصارالله یمن - آخرین تحولات - ضد صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

مواضع ضد صهیونیستی برخی کشور های غربی از رژیم های عربی قوی تر است

مواضع ضد صهیونیستی برخی کشور های غربی از رژیم های عربی قوی تر است