مطالب مرتبط:
50 درصد شرکت های به ثبت رسیده در ایران متعلق به اتباع کشور افغانستان است
کاهش 20 درصدی سرقت/ استمرار مدیریت اتباع بیگانه
برنامه قالیباف برای برخورد با اتباع افغانستانی غیرمجاز؛ اخراج می شوند
رویکرد قالیباف برای برخورد با اتباع افغانستانی
برنامه قالیباف درباره اتباع افغانستانی غیرمجاز؛ اخراج می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 19:452024-06-12سياسي

تاکید رییس ستادکل نیروهای مسلح بر ساماندهی اتباع بیگانه و انسداد مرزها


رییس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر ساماندهی اتباع بیگانه، کنترل و انسداد مرزها، جلوگیری از قاچاق کالا، ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات و .

گفت: - رییس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر ساماندهی اتباع بیگانه، کنترل و انسداد مرزها، جلوگیری از قاچاق کالا، ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات و .

گفت: مسئولیت سنگینی بر عهده فراجاست و بحمداله بودجه انسداد مرزی در حال تامین است و بخشی نیز در اختیار قرار گرفته که امیدواریم توفیقات بیشتری در حوزه امنیت مرزی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمد باقری در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران فراجا که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و همراهانش و شهدای عرصه نظم و امنیت که جان پاک خود را برای آرامش و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی فدا کرده اند، گفت: امیدوارم با لطف و عنایت پروردگار متعال، هدایت رهبری و بصیرت مردم عزیز ان شاءالله جایگزینی شایسته برای رییس جمهور شهید انتخاب شود.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ضمن تقدیر از زحمات همه در مجموعه انتظامی و به خصوص سردار رادان، گفت: مجموعه فراجا به لحاظ حجم و تنوع ماموریت ها با هیچ سازمانی در نیروهای مسلح و حتی کشور قابل مقایسه نیست؛ کاری استثنایی و حساس که بر دوش فرماندهی انتظامی


برچسب ها: رییس ستادکل نیروهای مسلح - ستادکل نیروهای مسلح - ساماندهی اتباع - اتباع بیگانه - نیروهای مسلح - ساماندهی - انسداد
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس ستادکل نیروهای مسلح بر ساماندهی اتباع بیگانه و انسداد مرزها

تاکید رییس ستادکل نیروهای مسلح بر ساماندهی اتباع بیگانه و انسداد مرزها