مطالب مرتبط:
وحید اشتری به زندان معرفی شد
فوری | وحید اشتری به زندان معرفی شد
وحید اشتری به زندان معرفی شد
وحید اشتری هم به زندان رفت
وحید اشتری روانهٔ زندان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 23:502024-06-20سياسي

وحید اشتری به زندان معرفی شد


رسیدگی قضایی به پرونده های وحید اشتری که مربوط به سال های 99، 1400، 1401 و 1402 است، به دقت در مراحل مختلف دادسرا، دادگاه بدوی، دیوان عالی کشور، معاونت قضایی و دادگاه تجدیدنظر استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و رأی قطعی یک از پرونده های وی صادر و پرونده برای .

- رسیدگی قضایی به پرونده های وحید اشتری که مربوط به سال های 99، 1400، 1401 و 1402 است، به دقت در مراحل مختلف دادسرا، دادگاه بدوی، دیوان عالی کشور، معاونت قضایی و دادگاه تجدیدنظر استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و رأی قطعی یک از پرونده های وی صادر و پرونده برای اجرای احکام به دادسرا ارجاع و رای اجرا و اشتری به زندان معرفی شد.

حکم قطعی یکی از پرونده های وحید اشتری ماهینی در محاکم قضایی اجرا و وی به زندان معرفی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه، اعلام کرد: دادگاه تجدیدنظر استان تهران پس از رسیدگی به پرونده مطروحه وحید اشتری ماهینی، رای قطعی و لازم الاجرای خود را صادر و وی را به حبس محکوم کرد.

  رسیدگی قضایی به پرونده های وحید اشتری که مربوط به سال های 99، 1400، 1401 و 1402 می شده است، به دقت در مراحل مختلف دادسرا، دادگاه بدوی، دیوان عالی کشور، معاونت قضایی و دادگاه تجدیدنظر استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و رای قطعی یک از پرونده های وی صادر و پرونده برای اجرای احکام به دادسرا


برچسب ها: پرونده - دادگاه تجدیدنظر - استان تهران - قضایی - اشتری - دادگاه - مراحل مختلف
آخرین اخبار سرویس:

وحید اشتری به زندان معرفی شد

وحید اشتری به زندان معرفی شد