تبلیغ یا تخریب، مسئله این استتمرکز بر تخریب غیر اخلاقی بدون توجه به سبقه و عملکرد نامزدها، اتهام زنی و سیاه نمایی به منظور زیر سوال بردن برخی از شخصیت های سیاسی برجسته کشور تجربه تلخ کمپین های انتخاباتی فضای مجازی در سال های اخیر بوده که نتیجه ای به جز دلسرد ساختن بخشی از جامعه در پی نداشته است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح نو در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: اگرچه اسامی نامزدهای نهایی انتخابات غیرمنتظره 1403 هنوز تایید و اعلام نشده و دوره زمانی مجاز تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده اما مطابق روال سال های گذشته تحرکات غیر رسمی از سوی برخی جریان های سیاسی و ستادهای برخی نامزدها خصوصا در فضای مجازی مشاهده می شود. بدون شک وهن تبلیغات انتخاباتی سال های گذشته خصوصا در انتخابات اخیر مجلس در برخی از حوزه ها یکی از عوامل جدی بدبینی جامعه و کاهش چشمگیر مشارکت به شمار می رفت. تمرکز بر تخریب غیر اخلاقی بدون توجه به سبقه و عملکرد نامزدها، اتهام زنی و سیاه نمایی به منظور زیر سوال بردن برخی از شخصیت های سیاسی برجسته کشور تجربه تلخ کمپین های انتخاباتی فضای مجازی در سال های اخیر بوده که نتیجه ای به جز دلسرد ساختن بخشی از جامعه در پی نداشته است. با این وجود جبهه انقلاب به عنوان جریان دلسوز و حامی نظام اسلامی باید از این تجارب تلخ به خوبی استفاده کند و رویکرد متفاوتی را به منظور برچسب ها: انتخابات - تبلیغات انتخاباتی - نامزدها - انتخاباتی - فضای مجازی - غیر اخلاقی - تخریب |
آخرین اخبار سرویس: |