مطالب مرتبط:
اجرای پویش«خطبه خوانی غدیر» در کانون های مساجد استان زنجان
اجرای پویش«خطبه خوانی غدیر» در کانون های مساجد زنجان
پویش «خطبه خوانی غدیر» در زنجان کلید خورد
هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی است برای تبیین جنایات آمریکا
فرماندار سقز: امید در جامعه با بازخوانی عملکرد شهید جمهور افزایش می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 16:452024-06-15سياسي

پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر


معاون فرهنگی هنری ستاد فهما از برگزاری پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

- معاون فرهنگی هنری ستاد فهما از برگزاری پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مقدم -معاون فرهنگی هنری ستاد فهما- از برگزاری مسابقه صدای کتاب، با محوریت خطبه غدیر خم که شامل 11 بخش است خبر داد.

معاون فرهنگی هنری ستاد گفت علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند فایل صدای خود (خواندن متن فارسی کامل خطبه غدیر) را با رعایت اصول فن بیان، وضوح و طنین صدا و بدون صدای زمینه بارگذاری کنند.

مهدی مقدم در ادامه توضیح داد: این پویش با موضوع دریافت خوانش متن فارسی خطبه غدیر که متن آن در 11 بخش در سامانه بچههای مسجد بارگذاری شده است برگزار می شود و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می توانند با دریافت رایگان این متن از سامانه اقدام به خوانش و ارسال اثر خود کنند.

وی با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته و به افراد برتر با قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، افزود: آثاری برتری که از قابلیت و کیفیت لازم برخوردار باشند با هماهنگی صاحب اثر تبدیل به کتاب صوتی خواهند شد.


برچسب ها: معاون فرهنگی هنری ستاد فهما - خطبه غدیر - معاون فرهنگی - کانون های فرهنگی هنری - فرهنگی - دهه امامت و ولایت - کانون های فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر

پویش سراسری بازخوانی خطبه غدیر