برقراری روزانه 5 تا 6 هزار تماس با سامانه 190 وزارت بهداشتمدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت از برقراری روزانه 5 هزار و 500 تا 6 هزار تماس با سامانه ملی190 خبر داد و گفت: - معمولا در روزهای تعطیل و اواخر هفته، تعداد تماس های مردم با این سامانه کمتر است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علیرضا رحیم نیا با بیان اینکه همکاران ما در سامانه 190، از خوش برخوردترین نیروهای وزارت بهداشت هستند، افزود: همکاران ما با نهایت احترام و تکریم با مردم صحبت می کنند و تمام مواردی که نیاز به پیگیری دارد، طبق روال انجام می شود. برخی از تماس ها با راهنمایی همکاران ما پایان می یابد. وی ادامه داد: برخی تماس ها نیاز به پیگیری از سوی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی دارد. بنابراین در تماس هایی که در سامانه 190 ثبت می شود، یک کد رهگیری برای تماس گیرنده ارسال و نتیجه پیگیری نیز با همان کد رهگیری، قابل مشاهده است. رحیم نیا با اشاره به فعالیت 9 خط در سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت(190)، خاطرنشان کرد: خط یک مربوط به اورژانس پیش بیمارستانی، خط 2 مربوط به شکایات بهداشت محیط و حرفه ای، خط 3 مربوط به شکایات و راهنمایی های دارویی، خط 4 مربوط به حوزه درمان، خط 5 مربوط به تعرفه خدمات پزشکی، خط 6 مربوط به قانون جوانی جمعیت، خط 7 مربوط به رسیدگ برچسب ها: وزارت بهداشت - پاسخگویی به شکایات - سامانه - تماس - ارزیابی عملکرد - سامانه 190 - بهداشت |
آخرین اخبار سرویس: |