مطالب مرتبط:
پورمحمدی: اینهایی که می گویند ما در فلسطین هزینه می کنیم آگاهی کامل ندارند / ما در فلسطین از تمدن دیرینه ایران و نه فقط اسلام دفاع می کنیم
سعید جلیلی: باید از حقوق ملت دفاع کنیم/ رییس جمهور وظیفه دفاع از معیشت مردم هم دارد
همایش مجازی حج برائت و لزوم دفاع از فلسطین با حضور شخصیت های بین المللی برگزار می شود + جزییات
سخنگوی گردان های القسام پیام داد/ برای غزه و مردم فلسطین دعا کنید
با وجود بربریت اسراییل و حامیانش، پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 13:502024-06-15بين الملل

لزوم اتحاد شیعه و سنی بر مدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین در حج


شخصیت های برجسته مذاهب اسلامی در پاکستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح، بر لزوم اتحاد شیعه و سنی بر مدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خصوص در ایام حج ابراهیمی تأکید کردند و برائت از مشرکین را مکمل موضوع اتحاد مسلمانان دانستند.

- شخصیت های برجسته مذاهب اسلامی در پاکستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح، بر لزوم اتحاد شیعه و سنی بر مدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خصوص در ایام حج ابراهیمی تأکید کردند و برائت از مشرکین را مکمل موضوع اتحاد مسلمانان دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، نشست تخصصی حج و برائت از مشرکین از دیدگاه قرآن کریم با حضور نخبگان علمی و چهره های مذهبی پاکستان به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی و با همکاری سرکنسولگری کشورمان برگزار شد.

سعید طالبی نیا -مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی- در سخنانی با اشاره به نام گذاری حج امسال به نام حج برائت توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در شرایط کنونی که شاهد ظلم آشکار و کشتار مردم مسلمان فلسطین در غزه و رفح از سوی رژیم صهیونسیتی و حامیان او هستیم، همه حجاج و مسلمانان باید از این فرصت بزرگ دینی و بر اساس آموزه های قرآنی در برابر ستمگری علیه مسلمانان فلسطینی بایستند.


برچسب ها: مردم مظلوم فلسطین - اتحاد شیعه و سنی - جنایات رژیم صهیونیستی - مردم مظلوم - رژیم صهیونیستی - شیعه و سنی - اتحاد مسلمانان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتحاد شیعه و سنی بر مدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین در حج

لزوم اتحاد شیعه و سنی بر مدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین در حج