مطالب مرتبط:
روسیه: اوکراین عضو ناتو نمی شود
روسیه: اوکراین عضو ناتو نمی شود
آمریکا: شرط پیوستن اوکراین به ناتو، پیروزی در جنگ با روسیه است
منافع غرب عامل کمک ناتو به اوکراین
روسیه: اوکراین هرگز به ناتو نخواهد پیوست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 09:252024-06-19بين الملل

چرا اوکراین هرگز عضو ناتو نمی شود؟!


معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه شرط ورود اوکراین به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی پیروزی این کشور در جنگ با روسیه است، تاکید کرد: چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد و بنابراین اوکراین به ناتو نخواهد پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرگیی ریابکوف با اشاره به سخنان ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو که در اظهاراتی گفته بود شرط ورود اوکراین به ناتو، پیروزی این کشور در جنگ با روسیه است، گفت: امیدوارم دبیرکل ناتو تاکنون این موضوع را درک کرده باشد که هرگز چنین اتفاق ی به وقوع نخواهد پیوست.

ریابکوف با اشاره به تصمیم اشتباه سران ناتو در سال 2008 برای پذیرفتن عضویت اوکراین در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، تاکید کرد: آیا اعضای ناتو از تاریخ هیچ درسی نمی گیرند و حاضرند همان اشتباه را بار دیگر تکرار کنند؟ معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه اظهارات خود، یادآوری کرد: اگر آنها از تاریخ درس نگرفته باشند، بار دیگر به خاطر تکرار همان اشتباه ضربه خواهند خورد و این بار متحمل رنج و سختی بیشتری خواهند شد.

بنا بر این گزارش، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان پیش تر در گفت وگو با ولفگانگ شوسل صدراعظم اتریش، گفت: روسیه هرگز عضویت یک کشور همسایه خود در ناتو و اتحادیه اروپا را تحمل نخواهد کرد؛ بنابراین، شانس عضویت کی یف در همان نشست 2008 ناتو در بخارست


برچسب ها: معاون وزیر خارجه روسیه - پیمان آتلانتیک شمالی - اوکراین - معاون وزیر خارجه - ناتو - سازمان پیمان - دبیرکل ناتو
آخرین اخبار سرویس:

چرا اوکراین هرگز عضو ناتو نمی شود؟!

چرا اوکراین هرگز عضو ناتو نمی شود؟!