مطالب مرتبط:
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حوزه علمیه ماکو
فیلم| مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حوزه علمیه ماکو
دستاوردهای دولت شهید جمهور در حوزه دارو / افتتاح 17 خط دارویی جدید در کشور
دستاوردهای دولت آیت الله رییسی در حوزه اشتغال
گرامیداشت شهدای خدمت در حوزه هنری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 10:502024-05-23سياسي

دستاوردهای «سیدالشهداء خدمت» در حوزه بهداشت و درمان مازندران


اختصاص 1600 میلیارد تومان اعتبار در دولت شهید آیت الله رییسی جهت احداث بیش از 80 هزار مترمربع پروژه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مازندران از دستاوردهای ماندگار دولت مردمی در حوزه سلامت است.

- دستاوردهای سیدالشهداء خدمت در حوزه بهداشت و درمان مازندران ایسنا/مازندران اختصاص 1600 میلیارد تومان اعتبار در دولت شهید آیت الله رییسی جهت احداث بیش از 80 هزار مترمربع پروژه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مازندران از دستاوردهای ماندگار دولت مردمی در حوزه سلامت است.

شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی به همراه تعدادی از هیأت دولت برای دومین بار در قالب سفرهای استانی در روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 اردیبهشت ماه به مازندران سفر کردند.

اسناد ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حاکی از این است که در دولت مردمی سیزدهم با سکان داری شهید جمهور 176 مصوبه برای اجرای طرح های مختلف با اعتبار مصوب بیش از 177 هزار و 898 میلیارد ریال از دستاوردهای سفر نخست آیت الله رییسی به مازندران در 20 اسفند 1400 بود.

طبق آمار اعلام شده از مجموع 176 مصوبه سفر نخست رییس جمهور به مازندران 78 مصوبه به طور کامل محقق شده، در 89 مصوبه فرآیند اجرایی طی می شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای 9 مصوبه نیز در حال پیگیری است.


برچسب ها: مازندران - حوزه بهداشت و درمان - درمان و آموزش پزشکی - آیت الله رییسی - بهداشت و درمان - میلیارد تومان - آیت الله سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای «سیدالشهداء خدمت» در حوزه بهداشت و درمان مازندران

دستاوردهای «سیدالشهداء خدمت» در حوزه بهداشت و درمان مازندران