مطالب مرتبط:
قوه قضاییه: ادعاهای شکل گرفته پیرامون اجرای احکام قطعی «صبا آذرپیک» و «یاشار سلطانی» با توجه به مشی و استقلال قوه قضاییه فاقد هرگونه اعتبار است/ پرونده ای برای روزنامه هم میهن با توجه به انتشار مطلبی سوال برانگیز در مورد رییس جمهور شهید تشکیل شد
حکم صبا آذرپیک به روایت قوه قضاییه
اطلاعیه قوه قضاییه درباره اجرای حکم قطعی روزنامه نگاران
پایان سفر رییس قوه قضاییه به قطر | یادداشت تفاهم برای همکاری های قضایی منعقد شد
دیدار رییس قوه قضاییه با امیر قطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 17:052024-06-13سياسي

توضیحات قوه قضاییه درباره اجرای حکم قطعی آذرپیک و سلطانی


مرکز رسانه قوه قضاییه به برخی ادعاها در رابطه با اجرای حکم قطعی دو محکوم پاسخ داد و اعلام کرد: برخوردهای سیاسی برای قوه قضاییه اعتباری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از اجرای حکم قطعی دو فعال فضای مجازی که در پرونده های متعدد با تعدد شکات مواجه بودند برخی افراد و جریان های خبری و سیاسی ضمن ادعای برخورد سلیقه ای و جناحی قوه قضاییه با مسائل پیش آمده، دستگاه قضایی را به اعمال و برخورد سلیقه ای با افراد متهم کردند.

ادعای مطرح شده در مورد محکومان مورد نظر در حالی صورت می گیرد که محکومان مدنظر شاکیان خصوصی متعدد داشته و اجرای حکم آن ها پس از انجام تشریفات قانونی و به درخواست شاکیان خصوصی بوده است.

  لازم به ذکر است، ادعاهای شکل گرفته پیرامون اجرای احکام قطعی صبا آذرپیک و یاشار سلطانی با توجه به مشی و استقلال قوه قضاییه فاقد هرگونه اعتبار بوده کمااینکه در برهه حساس کنونی و پیرامون برخی ادعاهای صورت گرفته در فضای خبری کشور برخوردهایی با برخی رسانه ها نیز صورت گرفته که منجر به تشکیل پرونده قضایی شده است.

در همین رابطه در هفته جاری پرونده ای برای روزنامه هم میهن با توجه به انتشار مطلبی سوال برانگیز در مورد رییس جمهور شهید تشکیل شد و همچنین نظر به نشر اکاذیب صورت گرفته در مورد نامه خانواده رییس جمهور


برچسب ها: قوه قضاییه - مرکز رسانه قوه قضاییه - قضایی - حکم قطعی - برخورد - قطعی - محکوم
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات قوه قضاییه درباره اجرای حکم قطعی آذرپیک و سلطانی

توضیحات قوه قضاییه درباره اجرای حکم قطعی آذرپیک و سلطانی