مطالب مرتبط:
فروشگاه اقساطی لوازم خانگی و دیجیتال کالا مارکت
کارشناس مهندسی حریق
حریق منزل مسکونی در خیابان سرافرازان مشهد+تصویر (2 خرداد 1403)
انفجار و حریق منزل مسکونی دو مصدوم بر جای گذاشت (2 خرداد 1403)
فساد سنگین در این باشگاه لیگ برتری خبرساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 10:252024-05-23حوادث

مهار حریق سنگین فروشگاه لوازم ساختمانی در کرمانشاه


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: حریق سنگین فروشگاه و انبار لوازم ساختمانی در خیابان کوهساری کرمانشاه مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آتش پاد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه روز چهارشنبه (دوم خرداد ماه) در پی اطلاع شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در خیابان کوهساری، ستاد فرماندهی بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از مشاهده گستردگی حریق 35 آتش نشان و نجاتگر به همراه 9 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفایی و امدادی از 5 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه و همچنین ساختمان های کناری بود که آتش نشانان پس از یک ساعت عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق، از سرایت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: پس از تلاش پرسنل و مهار حریق، تیم های عملیات در جهت جلوگیری از شعله ور شدن دوباره حریق، اقدام به جداسازی مواد قابل اشتعال نمودند.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - کرمانشاه - شهرداری کرمانشاه - آتش نشان - سازمان آتش نشانی - ساختمان
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق سنگین فروشگاه لوازم ساختمانی در کرمانشاه

مهار حریق سنگین فروشگاه لوازم ساختمانی در کرمانشاه