مطالب مرتبط:
کمک 10 میلیارد ریالی خیرین آذربایجان شرقی در مراسم شهدای خدمت جهت آزادی زندانیان غیرعمد
محکومیت 11.5 میلیارد ریالی مشاور املاک در قم
بارش تگرگ 200 گرمی در خوی آذربایجان غربی (فیلم)
استاندار آذربایجان غربی: شهید رییسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت
ستادهای بازسازی شهری در تمامی شهرهای آذربایجان غربی فعال می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 11:352024-05-26اقتصادي

محکومیت 2 هزار 707 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 2 هزار 707 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی از ابتدای امسال در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 2 هزار 707 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی از ابتدای امسال در استان خبر داد.

حسین نجف زاده گفت: از ابتدای امسال شعب تعزیرات حکومتی استان به پنج هزار و 927 فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: از این تعداد پرونده چهار هزار و 420 فقره در بخش کالا و خدمات، هزار و 296 فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و 211 فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است که در مجموع رسیدگی به این پرونده ها متخلفان اقتصادی به پرداخت 2 هزار و 707 میلیارد و 67 میلیون ریال محکوم شدند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازات های غیرنقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته نجف زاده گزارش واحدهای گشت سیار ثبت شده با حضور دستگاه های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری 531 اکبپ گشت و سه هزار و 236 بازرسی و از این تعداد بازرسی 2 هزار و 4


برچسب ها: آذربایجان غربی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی - آذربایجان - مدیرکل تعزیرات - قاچاق کالا و ارز - هزار
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 2 هزار 707 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی

محکومیت 2 هزار 707 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی