مطالب مرتبط:
استاندار همدان: دولت مردمی سطح توقعات مردم از رییس جمهور را بالا برد
حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان به عنوان یکی از مسائل مهم و اولویت دار دولت است/ رکورد تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به رقم 33 هزار و 550 تن رسید
خدمات ماندگار دولت مردمی شهید رییسی در کهگیلویه وبویراحمد
سرمایه گذاری مردمی در صنعت نفت و گاز؛ بزرگترین برنامه توسعه ای دولت شهید رییسی
چرا رییس دولت اصلاحات در مراسم تشییع شرکت نکرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 15:152024-05-24سياسي

شرکت های دانش بنیان در دولت مردمی 2 برابر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی در این مراسم که در مجتمع آموزشی شهید دکتر خوارزمی پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه اکوسیستم فناوری را در دولت مردمی در حوزه سلامت ایجاد کردیم، گفت: تعداد شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت با رشد دو برابری از 730 در ابتدای کار دولت به یک هزار و 500 شرکت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی در این مراسم که در مجتمع آموزشی شهید دکتر خوارزمی پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، از تقویت نیروی انسانی به عنوان یکی از دلایل مهم پیشرفت کشور و همچنین توسعه تحقیقات کاربردی یاد کرد و گفت: در دولت مردمی شاهد انقلاب در توسعه زیرساخت ها، شبکه سازی و تجمیع امکانات تحقیقاتی علوم پزشکی در کشور هستیم.

وی افزود: خوشبختانه اولین پژوهشگاه علوم پزشکی کشور در حوزه سلامت با نام سیدالشهدای خدمت، آیت الله رییسی افتتاح شد و تجمیع مراکز تحقیقاتی یکی از مهمترین رویکرد های وزارت بهداشت در دوره کنونی است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به توسعه دیپلماسی علمی در دولت مردمی، خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر ارتباطات دیپلماتیک با کشور های جهان تقویت شد تا بتوانیم با توسعه دیپلماسی علمی، به پیشرفت کشور کمک کنیم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - علوم پزشکی - شرکت های دانش بنیان - دانشگاه علوم پزشکی - حوزه سلامت - علوم پزشکی مشهد - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان در دولت مردمی 2 برابر شد

شرکت های دانش بنیان در دولت مردمی 2 برابر شد