| پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 12:202024-06-13سياسي
یک خبرگزاری با تحلیل محتوای مرتبط با 7 پیام رسان و شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران نوشت که بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته و رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی، - برچسب ها: تحرکات انتخاباتی - در ایران - افکار عمومی - اینستاگرام - انتخاباتی - خبرگزاری - ایران |
آخرین اخبار سرویس:
|
گزارش تحلیلی یک خبرگزاری: بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته/ رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی میان توییتر، تلگرام و ایتا است
گزارش تحلیلی یک خبرگزاری: بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته/ رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی میان توییتر، تلگرام و ایتا است
همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.