مطالب مرتبط:
خبرگزاری دولت: بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته / رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی، در میان توییتر، تلگرام و ایتا
تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم در اینستاگرام هنوز شکل نگرفته
تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم در اینستاگرام هنوز شکل نگرفته
چگونه رسانه ها افکار عمومی را شکل می دهند؟
درخواست انتخاباتی فرمانده ارشد نظامی ایران از مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 12:202024-06-13سياسي

گزارش تحلیلی یک خبرگزاری: بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته/ رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی میان توییتر، تلگرام و ایتا است


یک خبرگزاری با تحلیل محتوای مرتبط با 7 پیام رسان و شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران نوشت که بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته و رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی، -


برچسب ها: تحرکات انتخاباتی - در ایران - افکار عمومی - اینستاگرام - انتخاباتی - خبرگزاری - ایران
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحلیلی یک خبرگزاری: بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته/ رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی میان توییتر، تلگرام و ایتا است

گزارش تحلیلی یک خبرگزاری: بررسی اینستاگرام با 31 میلیون کاربر در ایران نشان از این دارد که تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته/ رقابت اصلی در شکل دهی افکار عمومی میان توییتر، تلگرام و ایتا است