مطالب مرتبط:
راهکار وزارت بهداشت برای مهار قلیان
تصویری از اتاق خواب خصوصی مادر جومونگ/تختخواب ساده خانم با همه فرق داره
راهکار وزارت بهداشت برای مهار قلیان
شبیه آینه بودی زلال و ساده و پاک/ شبیه صحن رضا والسلام ابراهیم
15 راهکار سریع برای پاکسازی کبد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 10:252024-05-27پزشكي

عمر طولانی با 2 راهکار ساده


نتایج تحقیق کنونی نشان می دهد که 2 هدف تمرینی به شما کمک خواهد کرد تا زندگی طولانی تری داشته باشید و از خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته جلوگیری کنید.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیق کنونی نشان می دهد که 2 هدف تمرینی به شما کمک خواهد کرد تا زندگی طولانی تری داشته باشید و از خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته جلوگیری کنید.

بر اساس نتایج تحقیق جدید، افرادی که بیشتر قدم می زنند و یا زمان بیشتری را در فعالیت بدنی متوسط تا شدید سپری می کنند، کمتر در معرض خطر مرگ و بیماری قلبی عروقی قرار دارند.

نتایج تحقیقات نشان داد که ورزش مبتنی بر زمان و قدم زدن هر دو برای سلامتی و طول عمر ما بسیار مفید هستند و از خطر بیماری قلبی و سکته جلوگیری می کنند.

محققان تاکید کردند که یافته های آنان اهمیت گنجاندن اهداف مبتنی بر گام در دستورالعمل ها را برجسته می کند و بر اساس دستورالعمل های سرویس سلامت ملی بریتانیا (NHS)، فعالیت بدنی که خطر ابتلا به بیماری و عفونت را کاهش و طول عمر را افزایش می دهد، برای بزرگسالان توصیه می شود تا روزانه آن را انجام دهند.

برای بزرگسالان 19 تا 65 ساله، پیشنهاد می شود که حداقل 150 دقیقه فعالیت با شدت متوسط در هفته یا 75 دقیقه فعالیت شدید در هفته انجام دهند.


برچسب ها: بیماری قلبی - دستورالعمل ها - بیماری - فعالیت بدنی - تحقیق - دستورالعمل - طولانی
آخرین اخبار سرویس:

عمر طولانی با 2 راهکار ساده

عمر طولانی با 2 راهکار ساده