بومی های دلنشینعصر ارتباطات بشر امروزی را نیازمند پیام رسان ها کرد و زیر سایه آن شاهد تولد پیام رسان های مختلف بودیم، البته بعد از سال ها با تکرار هک شدن های متعدد، - کلاهبرداری ها، انتشار محتواهای غیراخلاقی و. این پیام رسان ها رقبایی در داخل پیدا کردند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ آنچه می خوانید گزارش روزنامه شهروند از دلایل استقبال مردم از پیام رسان های داخلی است؛ پیام رسان های داخلی از میانه دهه 90در مقابل پیام رسان های خارجی قد علم کردند؛ رقابتی سخت که در همان ابتدا نقدهایی را متوجه پیام رسان های داخلی کرد. منتقدان، مسئله امنیت و کیفیت را پیش کشیدند و بر این باور که پیام رسان های داخلی در این دو مقوله هم پای پیام رسان های خارجی نمی توانند ظاهر شوند پافشاری کردند. در مقابل پیام رسان های داخلی فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشتند و امروز می توان گفت در مسیر رسالتی که به عهده گرفته بودند خوش درخشیدند. 6پیام رسان و 107میلیون کاربر طبق آخرین آمار سازمان فناوری اطلاعات، بیشترین تعداد کاربر در میان پیام رسان های داخلی به روبیکا با 44میلیون و ایتا با 30میلیون کاربر تعلق می گیرد. 4ماه پیش مهدی مظفری ، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد: 6پیام رسان ایرانی بله، ایتا، روبیکا، گپ، آی گپ و سروش پلاس بیش از 107میلیون کاربر فعال ماهانه برچسب ها: پیام رسان ها - پیام رسان - پیام رسان های داخلی - پیام - داخلی - داخل - روزنامه شهروند |
آخرین اخبار سرویس: |