مطالب مرتبط:
روسا، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند
قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران/ اشراف کامل پهباد های ایرانی بروی شیطنت های نظامی امریکا در منطقه+ویدیو!!!
کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل شدند
حاخام یونس حمامی: رییسی و شهیدان خدمت در راه امام و شاگردان ایشان بودند / نماینده ارامنه: عرق ایران دوستی امام را بارها شاهد بودیم/ موبد زرتشتیان: امیدوارم در این سالگرد تجدید پیمان کنیم و راه امام را ادامه دهیم
گرامی داشت بین المللی یاد و خاطره شهید رییسی نشانه عمق دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-29سياسي

امام راحل تاریخ ساز ایران اسلامی بود


فرماندار رزن با بیان اینکه امام راحل احیا کننده اسلام و تاریخ ساز ایران اسلامی بود، گفت: این شخصیت تاریخی تا ابد در تاریخ ماندگار شده است.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن با بیان اینکه امام راحل احیا کننده اسلام و تاریخ ساز ایران اسلامی بود، گفت: این شخصیت تاریخی تا ابد در تاریخ ماندگار شده است.

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 9 خرداد در جلسه هماهنگی مراسمات ارتحال امام راحل شهرستان رزن، اظهار کرد: اتفاقات امروز که در ایران، آسیا و جهان در حال تحقق است، حاصل برنامه ریزی، مقاومت و انسجام این شخصیت تاریخی بود.

وی یکی از ماندگارترین کارهای امام راحل را تربیت شاگردانی بزرگ چون مقام معظم رهبری، شهید سردار سلیمانی، شهید رییسی دانست و تصریح کرد: امام راحل با تشکیل نظام جمهوری اسلامی اقتدار ایران اسلامی را به ملت ایران هدیه داد و این اقتدار کشور ایران اسلامی امروز به واسطه رهبری مقام معظم رهبری که تداوم بخش مسیر امام راحل بود موجب اقتدار ملت مسلمان در تمام دنیا و منطقه آسیا و حوزه مقاومت شده است.

غفاری آثار با اشاره به ساده زیستی امام راحل، خاطرنشان کرد: ایشان در طول حیات خود از تجمل گرایی پرهیز داشتند و تمام دغدغه ایشان خدمت به مردم بود، این ساده زیستی و عشق به مردم باعث شد که در روز رحلت ایشان جمعیت انبوه کشور برای خاکسپاری حضور یاب


برچسب ها: ایران اسلامی - امام راحل - اسلام - تاریخ - اسلامی - ایران - مقام معظم رهبری
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل تاریخ ساز ایران اسلامی بود

امام راحل تاریخ ساز ایران اسلامی بود