مطالب مرتبط:
چگونه وام سهام عدالت 1403 را دریافت کنیم؟ + شرایط
علت عدم واریز سود سهام عدالت در خرداد مشخص شد/ اعلام نحوه استعلام و مشاهده دارایی+جزییات
عشقی زمان پرداخت باقی مانده سود سهام عدالت را مشخص کرد
سود مرحله سوم سهام عدالت کی وایز می شود؟
وام ده میلیون تومانی سهام عدالت 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 23:152024-06-18سياسي

قالیباف: اگر مالکیت سهام عدالت برای مردم است چرا مدیریت آن را نداشته باشند؟


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: موشکی که شلیک نشده بود و روی آن «مرگ بر اسراییل» نوشته بود، می گفتند این کار روی آب و نان ما اثر گذاشت، اما چقدر «وعده صادق» برای ما در ابعاد مختلف اقتصادی، - کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: موشکی که شلیک نشده بود و روی آن مرگ بر اسراییل نوشته بود، می گفتند این کار روی آب و نان ما اثر گذاشت، اما چقدر وعده صادق برای ما در ابعاد مختلف اقتصادی، اقتدار و امنیت ملی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف امشب - 29 خرداد - در دومین گفت و گوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی درباره حوزه کشاورزی گفت: یکی از بخش های مهم کشاورزی است که چهار میلیون شغل به صورت مستقیم مرتبط با آن است؛ در امنیت غذایی و کالاهای اساسی نیز کشاورزی بحث مهم و جدی است.

وی خودکفایی در برخی اقلام را ضروری خواند و گفت: در بخش آب کشاورزی همچنان به صورت سنتی پیش می رویم، روش هایی که در دنیا منسوخ شده؛ لذا در این بخش ها تحول خوبی رخ نداده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: سهم کشاورز از محصول حداکثر 30 درصد است و مابقی برای واسطه ها و سایر بخش ها است.

وی موضوع دیگر را صادرات محصولات کشاورزی خواند و گفت: یک مرتبه جلوی صادرات محصولات کشاورزی گرفته می شود این به معنای نبود ثبات در این عرصه است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - کاندیدای انتخابات - کشاورزی - انتخابات ریاست - مرگ بر اسراییل - ریاست جمهوری - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اگر مالکیت سهام عدالت برای مردم است چرا مدیریت آن را نداشته باشند؟

قالیباف: اگر مالکیت سهام عدالت برای مردم است چرا مدیریت آن را نداشته باشند؟