مطالب مرتبط:
استفاده از امکانات شهرداری و بیت المال برای تبلیغ هر نامزدی ممنوع است
تبلیغ و ترویج، فرش دستباف را به جامعه داخلی و خارجی معرفی می کند
فعالیت اصلی کاندیدا ها در سکوهای داخلی، محکی بر حمایت از تولید داخل است
هر شخصی که رسانه ای در اختیار دارد، باید حفظ محیط زیست را تبلیغ کند
فعالیت 20 پایگاه تابستانی در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 08:352024-06-10سياسي

تبلیغ فعالیت های نامتعارف آرایشگاه های زنانه ممنوع است


دادیار حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مطابق قانون تبلیغات شهری خدمات غیرمجاز آرایشگاه ها و سالن های زیبایی جرم محسوب می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دادیار حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مطابق قانون تبلیغات شهری خدمات غیرمجاز آرایشگاه ها و سالن های زیبایی جرم محسوب می شود.

احمدزاده امروز دوشنبه در قرارگاه نظارت بر سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق قانون آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی چند خدمت مجاز دارند، اما برخی خدمات غیرمجاز هم در این صنوف انجام می شود که دخالت در امر درمان محسوب می شود و علاوه بر اینکه به آنها اجازه تبلیغات را نمی دهیم برخورد قانونی نیز با متخلفین صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در برخورد با واحدهای متخلف که سلامت مردم را به خطر بیاندازند هیچ گونه اغماضی انجام نمی شود و به طور جدی برخورد صورت می گیرد.

وی درخصوص تبلیغات شهری آرایشگاه های زنانه گفت: شهرداری و سازمان سیما منظر موظف است قبل از ارائه تبلیغ، مجوز آن را از سازمان نظام پزشکی دریافت کند دکتر احمد زاده با بیان اینکه برخی افراد بدون داشتن تخصص و صلاحیت حرفه ای مربوطه، با انتشار تبلیغات غیرقانونی اقدام به ارائه خدمات زیبایی و درمانی می کنند، گفت: از مردم تقاضا داریم آگاهی و دانش خود را درباره مراجعه به پزشک افزا


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - دادگستری سیستان و بلوچستان - آرایشگاه های زنانه - آرایشگاه - بلوچستان - سیستان - تبلیغات شهری
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ فعالیت های نامتعارف آرایشگاه های زنانه ممنوع است

تبلیغ فعالیت های نامتعارف آرایشگاه های زنانه ممنوع است