مطالب مرتبط:
دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست
دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست
فیلم| رسم جالب برخی مردم لبنان و نصب لنگه کفش نوزاد پشت خودرو!
دفتر ارتباط مردمی حسن قشقاوی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد
نامه اعضای هیات دولت به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت اسماعیلی مغایر با ماده 68 قانون انتخابات است / این ها طبق قانون از دخالت در انتخابات منع شده اند/ این نامه نقض کامل بی طرفی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 11:302024-06-09سياسي

دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها را در شأن وظیفه نمایندگی ندانست و بر پیگیری امور مردم با بهره مندی از مشورت و هم فکری تأکید کرد.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها را در شأن وظیفه نمایندگی ندانست و بر پیگیری امور مردم با بهره مندی از مشورت و هم فکری تأکید کرد.

سالار آبنوش در جمع تعدادی از فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان در سالن باغستان قزوین اظهار کرد: هیچگاه در عزل و نصب ها دخالت نکرده و نخواهم کرد چرا که مهمترین و اصلی ترین وظیفه نماینده مجلس کار برای مردم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: اولین روزهای مسئولیت و پیش از آغاز رسمی کار، تلاش خود را به کار بستم تا مشکل آبرسانی به استان رفع شود که با جلسات متعدد پیگیر این خواسته مردم شدم و به نتیجه هم رسیدیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، آبنوش در ادامه خاطرنشان کرد: در ادامه کار خود در مجلس نیاز به راه اندازی کمیسیون های تخصصی و بهره مندی از نظریات تخصصی وجود دارد که در این خصوص استفاده از نظرات مختلف را اولویت قرار داده ام.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم - نماینده - شورای اسلامی - البرز و آبیک - عزل و نصب - مردم
آخرین اخبار سرویس:

دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست

دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست