مطالب مرتبط:
تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان
نامه جمیله علم الهدی به شورای نگهبان درباره یک کاندیدا تکذیب شد /واکنش شورای نگهبان و داستان کل کشور
وعده رییس جمهور شهید اجرایی شد
ستاد ملی روایت پیشرفت، یادگار رییس جمهور شهید است
عکس | تصویری جالب از شهید رییسی در گوشه خانه جمیله علم الهدی؛ دیدار مخبر با خانواده رییس جمهور فقید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 22:402024-06-09سياسي

تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان


در ساعات گذشته در برخی از شبکه های اجتماعی خبری تحت عنوان نامه جمیله علم الهدی به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است که پیگیری ها از خانواده رییس جمهور فقید، - حاکی از آن است که چنین نامه ای وجود خارجی ندارد.

 ارسال هرگونه نامه از سوی همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی این شورا تکذیب شد.

در ساعات گذشته در برخی شبکه های اجتماعی خبری با عنوان نامه جمیله علم الهدی به شورای نگهبان برای رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است که پیگیری های خبرنگار ایرنا از خانواده رییس جمهور فقید، حاکی از آن است که چنین نامه ای وجود خارجی ندارد.

در همین راستا یک منبع آگاه در شورای نگهبان نیز ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: چنین نامه ای به دست ما نرسیده است و این خبر خلاف واقع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دادستان کل کشور در اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: دادستان ها موظف شده اند که با استفاده از امکانات امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شایعات درباره انتخابات در فضای حقیقی و مجازی را رصد کنند و برابر موازین قانونی وظیفه برخورد با عامل یا عام


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - شورای نگهبان - کاندیداهای انتخابات - انتخابات ریاست - رییس جمهور - جمهور - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان

تکذیب نامه همسر رییس جمهور شهید به شورای نگهبان