مطالب مرتبط:
امام جمعه کرمان: حضور گسترده مردم در تشییع شهید جمهور دنیا را بهت زده کرد
حضور 3 میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حضور پرشور مردم در تشییع رییس جمهور فقید موجب کوری چشم دشمنان شد 
حضور جواد مهرابی محافظ رییس جمهور در مراسم تشییع + عکس
حضور جواد مهرابی محافظ رییس جمهور در مراسم تشییع شهید رییسی+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 15:002024-05-24سياسي

حضور مردم در تشییع رییس جمهور، دنیا را بهت زده کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع رییس جمهور شهید و همراهانش دنیا را بهت زده کرد و نشان داد مسئولان خدوم و دلسوز در قلب مردم جای دارند و مسئولانی که انقلابی و جهادی حرکت کنند و  در خط امام و رهبری باشند، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع رییس جمهور شهید و همراهانش دنیا را بهت زده کرد و نشان داد مسئولان خدوم و دلسوز در قلب مردم جای دارند و مسئولانی که انقلابی و جهادی حرکت کنند و  در خط امام و رهبری باشند، مردم از آنان پشتیانی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: محیط بر روابط اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی بر تربیت انسان و شخصیت او تاثیر می گذارد.

وی افزود: باید توجه داشت که محیط، اختیار را از آدمی سلب نمی کند زیرا ایمان، علم و آگاهی می تواند شخصیت را متناسب با این ویژگی ها شکل بدهد.

علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به شکست رژیم صهیونیسیتی در برابر حزب الله لبنان طی جنگ های مختلف بیان کرد: در آینده نزدیک امت اسلامی پیروزی غزه را جشن می گیرد و نابودی رژیم جعلی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - حضور گسترده مردم - رییس جمهور - مسئولان - امام جمعه کرمان - مردم
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در تشییع رییس جمهور، دنیا را بهت زده کرد

حضور مردم در تشییع رییس جمهور، دنیا را بهت زده کرد