مطالب مرتبط:
دانشگاه ها برای جذب هیئت علمی رتبه بندی می شوند
رتبه بندی دانشگاه ها از نظر جذب هیات علمی
نخستین جلسه جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد
برگزاری اولین جلسه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
خبر مهم درباره جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 16:202024-06-11دانش

دانشگاه ها از نظر جذب هیئت علمی رتبه بندی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدخلج امیر حسینی درباره رتبه بندی دانشگاه ها براساس جذب اعضای هیئت علمی گفت: دانشگاه ها هر ساله بر اساس عملکرد کلی آموزشی، - رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از دستور وزیر علوم برای طراحی شاخصی برای جذب اعضای هیئت علمی خبر داد و گفت: به این منظور دانشگاه ها در میزان و نحوه جذب رتبه بندی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدخلج امیر حسینی درباره رتبه بندی دانشگاه ها براساس جذب اعضای هیئت علمی گفت: دانشگاه ها هر ساله بر اساس عملکرد کلی آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و .

رتبه بندی می شوند برهمین اساس وزیر علوم تحقیقات و فناوری به مرکز جذب این وزارتخانه دستور داده است تا در جذب اعضای هیئت علمی ملاکی را طراحی کند و یک رتبه بندی در جذب برای دانشگاه ها وجود داشته باشد که طرح خیلی خوبی است و کمک می کند بهترین ها و ضعیف ترین ها در جذب اعضای هیئت علمی مشخص شوند.

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره اینکه آیا نتایج این رتبه بندی می تواند در سهمیه های جذب دانشگاه ها هم تاثیرگذار باشد گفت: قاعدتا وقتی یک رتبه بندی صورت گیرد در بخش های دیگر هم می تواند موثر باشد.


برچسب ها: اعضای هیئت علمی - دانشگاه ها - دانشگاه - رتبه بندی - هیئت علمی - رتبه بندی دانشگاه ها - وزیر علوم تحقیقات و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها از نظر جذب هیئت علمی رتبه بندی می شوند

دانشگاه ها از نظر جذب هیئت علمی رتبه بندی می شوند