مطالب مرتبط:
زاگرس بار دیگر در آتش می سوزد
فرماندار: آتش سوزی منطقه بلبزان پاوه هنوز مهار نشده است
آتش سوزی منطقه «بلبزان» پاوه هنوز مهار نشده است
آتش سوزی مجدد در منطقه بلبزان پاوه
ماموستا راستی: سکوت مسلمین در برابر صهیونیست ها شعله این آتش را به سراسر جهان اسلام می کشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 08:502024-06-08حوادث

«بلبزان» همچنان در آتش می سوزد


فرماندار پاوه از تداوم آتش سوزی در منطقه «بلبزان» پاوه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پای کار آمدن دو دستگاه بالگرد به زودی شاهد مهار آتش سوزی باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار پاوه از تداوم آتش سوزی در منطقه بلبزان پاوه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پای کار آمدن دو دستگاه بالگرد به زودی شاهد مهار آتش سوزی باشیم.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه آتش سوزی در منطقه بلبزان پاوه از روز سه شنبه(15 خرداد) آغاز و روز چهارشنبه اطفا شد، گفت: متاسفانه از عصر روز پنجشنبه(17 خرداد) به دلیل وزش باد و گرمای شدید هوا آتش دوباره در این منطقه شعله ور شد و با وجود تلاش های گسترده ای که صورت گرفته، هنوز خاموش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ستاد مدیریت بحران برای مهار این آتش سوزی تشکیل شده و تمام دستگاه ها از جمله مدیریت بحران استانداری، فرمانداری، محیط زیست، منابع طبیعی، سپاه، مرزبانی و خصوصاً نیروهای مردمی پای کار هستند.

فرماندار پاوه از اعزام دو دستگاه بالگرد برای مهار آتش سوزی در این منطقه نیز خبر داد که شامل یک دستگاه بالگرد آبپاش و یک دستگاه بالگرد برای هلی برد نیروها به منطقه است.

حیدری گفت: با وجود اینکه وزش باد، گرمای هوا و شرایط توپوگرافی منطقه شرایط مقابله با آتش را بسیار دشوار کرده، اما نیروها با تمام توا


برچسب ها: آتش سوزی - فرماندار پاوه - فرماندار - مهار آتش سوزی - مدیریت بحران - منطقه - پاوه
آخرین اخبار سرویس:

«بلبزان» همچنان در آتش می سوزد

«بلبزان» همچنان در آتش می سوزد