مطالب مرتبط:
بیرانوند: پاداش ها را از اصل قراردادمان کم کردند!
پاداش ها را از اصل قراردادمان کم کردند!
بیرانوند: پاداش ها را از اصل قراردادمان کم کردند
انتقاد بیرانوند از باشگاه پرسپولیس: پاداش ها را از مطالبات مان کسر کرده اند
حمله علیرضا بیرانوند به مدیران پرسپولیس در خصوص پاداش قهرمانی / عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 15:552024-06-18ورزشي

بیرانوند: پاداش ها را از اصل قراردادمان کم کردند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «فصلی که گذشت یکی از سخت ترین فصول حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خدا، - دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه پاداش های پرداختی به سرخپوشان را از اصل قراردادشان کم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در حساب اینستاگرامی خود نوشت: فصلی که گذشت یکی از سخت ترین فصول حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خدا، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم در زمانی که همه ناامید از کسب قهرمانی بودند قهرمان شویم، تلاش تا آخرین لحظه و امید داشتن بخشی از مکتب بزرگ پرسپولیس بوده و وظیفه بازیکنان نیز است.

در کنار این شرایط، مطابق آنچه که در لیگ ها نیز گاهی می شنویم شنیده شد که حتی پاداش برای برخی از تیم های رقیب در نظر گرفته شد تا مقابل ما با تمام توان بازی نمایند.

هر چند معتقدم تمامی این تیم ها با رعایت اصول حرفه ای و جوانمردی مثل همه بازی های گذشته با شرافت بازی و ثابت کردند که روح جوانمردی در فوتبال بالاتر از همه موضوعات جریان دارد.

طبیعی است که تیم ما هم در این شرایط مثل همیشه از طریق باشگاه یا اسپانسر ها به جهت احترام پاداش هایی در نظر می گیرند، ولی متأس


برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس - علیرضا بیرانوند دروازه بان - پرسپولیس - علیرضا بیرانوند - تیم فوتبال - دروازه بان - بیرانوند
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند: پاداش ها را از اصل قراردادمان کم کردند!

بیرانوند: پاداش ها را از اصل قراردادمان کم کردند!