مطالب مرتبط:
قیمت انواع خودروهای ایرانی در بازار / پژو پارس چند؟
افت 6.5 درصدی بازدهی بازار خودرو در خرداد ماه
بازار اقلیم دروازه توسعه صادرات استان کردستان| سرمایه گذاری کردها در ایران حمایت می شود
ورق در بازار جهانی طلا برگشت
بازار ارز چه واکنشی به صدور قطعنامه هسته ای جدید علیه ایران داشت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 17:152024-06-08اقتصادي

چه خبر از بازار موبایل؟


دو ابلاغیه جدید در خصوص واردات آیفون طی روزهای اخیر با ابهاماتی همراه بود که همین امر موجب شد که بازار نیز تحت تاثیر قرار گیرد، در همین زمینه رییس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران عنوان کرد که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون .

- دو ابلاغیه جدید در خصوص واردات آیفون طی روزهای اخیر با ابهاماتی همراه بود که همین امر موجب شد که بازار نیز تحت تاثیر قرار گیرد، در همین زمینه رییس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران عنوان کرد که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره واردات آیفون به ما چیزی ابلاغ نکرده و واردکنندگان هم منتظر تعیین تکلیف این موضوع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تعیین اصلاحات تعرفه ای (372) ردیف شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات منتشر شده بود که بر اساس آن با توجه به ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذیصلاح، سود بازرگانی آن به میزان 96 درصد پیش بینی خواهد شد.

بعد از انتشار این تصویب نامه، گمرک ایران در نامه ای اعلام کرده که واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری Apple ممنوع است و در صورت لغو ممنوعیت ور


برچسب ها: واردات - اتاق اصناف ایران - رییس کمیسیون - روزهای اخیر - لوازم جانبی - آیفون - اتاق اصناف
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از بازار موبایل؟

چه خبر از بازار موبایل؟