مطالب مرتبط:
فوری؛ لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی باشگاه استقلال تهران امروزیک شنبه 13 خرداد 1403/ بمباران اتمی استقلال پرسپولیس در شوک فرو برد | اولین بمب اتمی آبی پوشان پایتخت کیست؟!
فوری؛ لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی باشگاه استقلال تهران امروزیک شنبه 13 خرداد 1403/ بمباران اتمی استقلال پرسپولیس درشوک فرو برد/ اولین بمب اتمی آبی پوشان پایتخت کیست؟!
مامه تیام بمب نقل و انتقالات پرسپولیس؟!
بمب نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مامه تیام به قرمزها پیوست!؟
منتظر انفجار تابستانی باشید ؛ بزرگترین بمب نقل وانتقالاتی پرسپولیس یک استقلالی ست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 22:502024-06-02ورزشي

بمب های نقل وانتقالاتی؛ مذاکره استقلال با استراماچونی و پرسپولیس با مامه تیام!


بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، نه بعداز سوت پایان لیگ برتر بیست وسوم، که از دو سه هفته قبل شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ استقلال که پتروشیمی خلیج فارس را به عنوان مالک متمول و جدید بالای سر خود می بیند، با جیب پر پول برای ساختن تیمی رویایی و جبران ناکامی این فصل به بازار آمده است و هر ستاره ای که به ذهن خوش بین ترین هوادارانش نمی رسد را هم می خواهد.

آبی ها برای لیگ نخبگان آسیا دنبال تدارک گسترده ای هستند و پرسپولیس هم درپی ترمیم نقاط ضعف خود از جمله حداقل جذب یک دروازه بان ذخیره و دو مهاجم تراز اول است.

از امروز شایعات نقل وانتقالاتی فوتبال ایران را که در رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود، به صورت کوتاه در تابناک منتشر و مرور می کنیم.

طبیعی است که بسیاری از آنها بازارگرمی ایجنت ها و خیال پردازی برخی خبرنگاران و کاربران باشد و برای آنها سند و مدرکی نتوان ارائه کرد.

  محمد رحیمپور خبرنگار صداوسیما و ایران ورزشی: نماینده باشگاه استقلال در شهر برگامو ایتالیا درحال مذاکره با آندره آ استراماچونی است.

  طرفداری: باشگاه پرسپولیس از هفته گذشته از طریق یک واسطه با مامه تیام مذاکره کرده است و احتمال انفجار یک بمب بزرگ نقل وانتقالاتی وجود دارد!   فرهیختگان: اوسمار ویرا به دلیل بیماری همسرش چند روز وقت خواسته تا تصمیم نهایی


برچسب ها: انتقالات - فوتبال ایران - نقل و انتقالات فوتبال - بازار نقل و انتقالات - پتروشیمی خلیج فارس - پرسپولیس - بازار
آخرین اخبار سرویس:

بمب های نقل وانتقالاتی؛ مذاکره استقلال با استراماچونی و پرسپولیس با مامه تیام!

بمب های نقل وانتقالاتی؛ مذاکره استقلال با استراماچونی و پرسپولیس با مامه تیام!