مطالب مرتبط:
جزییات اعلام خبر وقوع سانحه رییس جمهور از زبان وزیر علوم در هیات دولت
توصیه وزیر علوم به رییس جمهور آینده
تذکر جدی رییس جمهور شهید به وزیر علوم
جزییات اعلام خبر وقوع سانحه رییس جمهور از زبان وزیر علوم در هیات دولت
جزییات اعلام خبر وقوع سانحه رییس جمهور از زبان وزیر علوم/ معاون اول رییس جمهور از جلسه بیرون رفتند و مجددا که برگشتند...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 08:152024-05-27سياسي

درخواست وزیر علوم از رییس جمهور بعدی


درخواست من از رییس جمهور بعدی این است قدر این مردم را بداند؛ چرا که این مردم شایسته بهترین ها هستند و لحظه به لحظه برای خدمت به آنها تلاش های عالمانه و عادلانه کنند.

- وزیر علوم تاکید کرد: درخواست من از رییس جمهور بعدی این است قدر این مردم را بداند؛ چرا که این مردم شایسته بهترین ها هستند و لحظه به لحظه برای خدمت به آنها تلاش های عالمانه و عادلانه کنند.

محمد علی زلفی گل در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در خصوص چگونگی نهادینه سازی الگوی مدیریت آیت الله رییسی در دانشگاه ها گفت: خوشبختانه با اقداماتی که رسانه ها و صدا و سیما در خصوص مستندسازی زندگی این شهید انجام می دهند و در واقع با تدوین و انتشار زندگی نامه وی و اکران فیلم از زندگی ایشان می توان این الگوی مدیریتی را در جامعه نهادینه کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: لازم است فرمایشات رییس جمهور شهید در زمینه دانشگاه، دانشگاهیان و علم و فناوری را جمع آوری و آن را چراغ راه سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها قرار دهیم.

وزیر علوم تاکید کرد: درخواست من از رییس جمهور بعدی این است قدر این مردم را بداند؛ چرا که این مردم شایسته بهترین ها هستند و لحظه به لحظه برای خدمت به آنها تلاش های عالمانه و عادلانه کنند.


برچسب ها: رییس جمهور - لحظه به لحظه - دانشگاه - درخواست - جمهور - رییس - وزیر علوم
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر علوم از رییس جمهور بعدی

درخواست وزیر علوم از رییس جمهور بعدی