مطالب مرتبط:
حماس: به دنبال تشکیل دولت واحد فلسطینی هستیم
تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی
تشکیل جلسه در شورای عالی امنیت ملی
ویدئو | ادای احترام اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس به رییس جمهور شهید و همراهان
ستاد انتخابات رسانه ملی تشکیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 11:552024-05-23بين الملل

حماس: به دنبال تشکیل دولت واحد فلسطینی هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه چند کشور اروپایی اعلام کردند قصد به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین را دارند، «حسام بدران» از رهبران جنبش حماس در سخنرانی اعلام کرد که ما از این تصمیم استقبال می کنیم و آن را گامی در مسیر درست می دانیم.

- یک رهبر حماس با استقبال از تصمیم 3 کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اعلام کرد این اتفاقی است که در نتیجه عملیات طوفان الاقصی رخ داد و ما به دنبال دولت واحد فلسطینی در همه فلسطین هستیم و به هیچ طرفی اجازه مداخله در امور خود را نمی دهیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه چند کشور اروپایی اعلام کردند قصد به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین را دارند، حسام بدران از رهبران جنبش حماس در سخنرانی اعلام کرد که ما از این تصمیم استقبال می کنیم و آن را گامی در مسیر درست می دانیم.

این رهبر حماس در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط کشور های اروپایی اقدامی است که بعد از عملیات طوفان الاقصی و استواری مقاومت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه اداره امور فلسطین یک مسئله کاملاً داخلی است تاکید کرد: ما به هیچ طرفی اجازه نمی دهیم در امور داخلی ما مداخله و دیکته های خود را به ملت فلسطین تحمیل کند.


برچسب ها: فلسطین - اعلام - به رسمیت شناختن کشور فلسطین - کشور - استقبال - اروپایی - حماس
آخرین اخبار سرویس:

حماس: به دنبال تشکیل دولت واحد فلسطینی هستیم

حماس: به دنبال تشکیل دولت واحد فلسطینی هستیم