مطالب مرتبط:
ورود 10 هزار راس دام به تهران در شب گذشته/ با گرانفروشی برخورد می کنیم
عرضه حدود 10 هزار راس دام عشایر تهران در روز عید قربان
ورود بیش از 10 هزار راس دام در روز عید قربان/ تشدید نظارت ها در جایگاه های عرضه
مسعود پزشکیان در دانشگاه تهران: طرح نور و گشت ارشاد به جایی نمی رسد/ در جریان مهسا امینی تنها کسی بودم که صحبت کردم/ قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد/ برخورد با اساتید را نمی پذیرم
استقبال پرشور از پزشکیان در دانشگاه تهران: در جریان ماجرای مهسا امینی، تنها کسی بودم که صحبت کردم / قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد / اجازه نخواهم داد که با اساتید برخورد شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 10:352024-06-17اقتصادي

ورود 10 هزار راس دام به تهران در شب گذشته/ با گرانفروشی برخورد می کنیم


مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی: در استان تهران در 15جایگاه عرضه دام نیز وضعیت خوبی داریم، روز گذشته تا ساعت 21 نزدیک به 10هزار دام وارد استان تهران شد که تعداد این دام ها همچنان در حال افزایش است.

- مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی: در استان تهران در 15جایگاه عرضه دام نیز وضعیت خوبی داریم، روز گذشته تا ساعت 21 نزدیک به 10هزار دام وارد استان تهران شد که تعداد این دام ها همچنان در حال افزایش است.

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تامین دام مورد نیاز برای عید قربان از تشدید نظارت ها و جلوگیری از گرانفروشی دام در این ایام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود امراللهی صبح امروز در جلسه ستاد مرکزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام عرفه و عید قربان اظهار کرد: بنا بر دستور وزیر جهادکشاورزی مبنی بر عرضه دام بهداشتی در مراکز به این بخش ورود کردیم؛ به طوری که در حال حاضر شرایط عرضه دام در حدود 1900 جایگاه تعبیه شده در کشور مناسب  است.

وی افزود: در استان تهران در 15جایگاه عرضه دام نیز وضعیت خوبی داریم، روز گذشته تا ساعت 21 نزدیک به 10هزار دام وارد استان تهران شد که تعداد این دام ها همچنان در حال افزایش است.


برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی - استان تهران - کالاهای اساسی - جهاد کشاورزی - تهران - نظارت - کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

ورود 10 هزار راس دام به تهران در شب گذشته/ با گرانفروشی برخورد می کنیم

ورود 10 هزار راس دام به تهران در شب گذشته/ با گرانفروشی برخورد می کنیم