مطالب مرتبط:
کنایه قاضی زاده هاشمی به پورمحمدی /انتخابات دو مرحله ای می شود /پزشکیان تیپ مردمی دارد /گفتند چطور رتبه ام در کنکور تک رقمی شده است
فیلم/ پاسخ قاضی زاده هاشمی به کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری
ببینید | پاسخ قاضی زاده هاشمی درمورد کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری
ویدیو | آیا قاضی زاده هاشمی از انتخابات کناره گیری می کند؟!
قاضی زاده هاشمی درباره کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟ +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 21:452024-06-19سياسي

قاضی زاده هاشمی: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه «بدون تعارف» گفت: هنوز برای من شهادت آیت الله رییسی و شرکت در این انتخابات سخت است و تا آخرین لحظه صبر کردم تا افرادی که برای من محترم هستند ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد.

- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است و ضمن احترام به همه دوستان خودم در جبهه انقلاب تمام عزیزانی که شورای نگهبان ها آنها را تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه بدون تعارف گفت: هنوز برای من شهادت آیت الله رییسی و شرکت در این انتخابات سخت است و تا آخرین لحظه صبر کردم تا افرادی که برای من محترم هستند ثبت نام کنند و نیازی به حضور من نباشد.

اما دیدم افرادی که منظور من بودند، در انتخابات شرکت نکردند و برای اینکه دست مردم در تصمیم گیری باز باشد من نیز شرکت کردم.

وی افزود: شهید رییسی همواره نسبت به عدم غنیمت شمردن زمان شهید رییسی تذکر می داد به اعضای کابینه و مرتب در جلسات کابینه تاکید می کرد که وقت نداریم.

وقتی که زمان را از دست می دهیم قدرش را بیشتر می دانیم.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - انتخابات ریاست - نامزد انتخابات - ریاست جمهوری - آیت الله رییسی - قاضی زاده
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است

قاضی زاده هاشمی: تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است