مطالب مرتبط:
اختصاص 300 اتوبوس برای حضور زائران کرجی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)
تصویری غم انگیز از جای خالی رییسی در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)
عکس | جای خالی شهید رییسی در مراسم سالگرد امام خمینی (ره)؛ یک قاب در کنار مسئولین
سید حسن خمینی: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید نسبت به آن حساس باشیم/ «جمهوریت» نظام اسلامی یکی از ارکان مهم در سیاست کلی امام بزرگوار ما است/ اگر پیروان امام بخواهند امام وار زندگی کنند، راه جز از مسیر دل های مردم نیست
گفتگوی کوتاه رهبر انقلاب با سیدحسن خمینی در لحظه ورود به حرم امام خمینی (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 09:372024-06-04سياسي

توصیه های امام خمینی به کارگزاران حکومتی


مهم ترین نکته ای که امام خمینی بر آن تأکید داشته اند این است که همه کارگزاران ید واحده باشند و با یکدیگر نزاع نکنند و اختلاف نداشته باشند.

- ایسنا/قم یک استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: مهم ترین نکته ای که امام خمینی بر آن تأکید داشته اند این است که همه کارگزاران ید واحده باشند و با یکدیگر نزاع نکنند و اختلاف نداشته باشند.

آیت الله محسن غرویان، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با ایسنا به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: لازمه تحقق نهضت دینی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) تحقق اهداف درازمدت، میان مدت و کوتاه مدت دین است.

وی ادامه داد: اهداف دین در فرمایش پیامبر(ص) بیان شده که هدف نهایی اتمام مکارم اخلاقی است؛ إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ یعنی پیامبر با تشکیل حکومت، جامعه دینی را برقرار و احکام دین خدا را پیاده کرد برای اینکه مردم را به کمال اخلاقی و رفتاری، کمال در اندیشه و اعتقادات برساند.

غرویان اظهار کرد: امام خمینی هم پیرو مکتب انبیاء بود، هدف ایشان این بود که جامعه ای را بسازند که نهایتاً انسان ها در آن جامعه رشد کنند و به کمال اخلاقی، کمال در فکر و فلسفه و جهان بینی برسند و زندگی و رفتار خودشان را به گونه ای تنظیم کنند که به اهداف الهی و اهداف عرفانی و اخلاقی دست یابند.


برچسب ها: امام خمینی - استاد حوزه و دانشگاه - کارگزاران - حوزه و دانشگاه - خمینی - امام - استاد حوزه
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های امام خمینی به کارگزاران حکومتی

توصیه های امام خمینی به کارگزاران حکومتی