مطالب مرتبط:
با آغاز فروش اینترنتی قیمت نان تغییر می کند؟
تخصیص یاران آرد و نان به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نان فانتزی/ کاهش قیمت با سفارش اینترنتی
قیمت نان تغییر می کند؟
قیمت نان تغییر می کند؟
قیمت نان تغییر می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 21:362024-06-01اقتصادي

با فروش اینترنتی، قیمت نان تغییر می کند؟


دبیرکل اتاق اصناف با بیان اینکه قیمت نان طی 4 سال گذشته افزایش نیافته است، گفت: پس از مصوبه دستورالعمل فروش اینترنتی نان قیمت ها کاهشی یا افزایشی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، پیرو مصوبه و تصمیم کارگروه تنظیم بازار و با هدف ساماندهی فروش اینترنتی نان (سکوها و فروشگاه های اینترنتی، فروش تلفنی و …)، دستورالعمل فروش اینترنتی نان ششم خرداد ماه از سوی اتاق اصناف ایران ابلاغ شد.

بر اساس ماده (3) این دستورالعمل، قیمت و وزن نان عرضه شده توسط نانوایی های یارانه ای در سکوها می تواند مطابق نرخ نامه مصوب یا به صورت رقابتی باشد.

در حالت اول، متناسب با حجم فروش نان، نانوایی های یارانه ای (نوع 1 و 2) بر روی سکو، کمک هزینه نانوا، مشابه فروش حضوری پرداخت می شود.

همچنین ماده (4) این دستورالعمل تاکید دارد: نرخ و مقدار انواع افزودنی به نان (کنجد، سبوس، انواع سبزیجات و …) هزینه خدمات فروش غیرحضوری، هزینه بسته بندی و هزینه حمل و تحویل نان، می تواند به صورت توافقی بین نانوا و سکو تعیین و باید به صورت شفاف و تفکیک شده در صورتحساب الکترونیکی فروش درج شود.

تبصره: سقف نرخ انواع افزودنی ها و خدمات سکو (بسته بندی، حمل و نقل و …) با پیشنهاد اتاق اصناف شهرستان و تأیید کمیسیون نظارت شهرستان ها تعیین می شود.


برچسب ها: فروش اینترنتی - اینترنتی - دستورالعمل - فروش - اتاق اصناف - کارگروه تنظیم بازار - قیمت
آخرین اخبار سرویس:

با فروش اینترنتی، قیمت نان تغییر می کند؟

با فروش اینترنتی، قیمت نان تغییر می کند؟