مطالب مرتبط:
چرا شورای حکام آژانس بر تکرار رفتارهای اشتباه اصرار دارد؟
ادعای سفیر اتحادیه اروپا در شورای حکام: ایران در اجرای قطعنامه های آژانس قصور کرده است
تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس
شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه ضد ایرانی را به تصویب رساند/ این قطعنامه از ایران می خواهد که برای رفع نگرانی های آژانس «فورا» با بازرسان همکاری کند و به مسائل موجود درباره برنامه هسته ایش پاسخ «قانع کننده» دهد
تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 10:102024-06-06سياسي

چرا شورای حکام آژانس بر تکرار رفتارهای اشتباه اصرار دارد؟


کسی که از تاریخ درس نگیرد، محکوم به تکرار آن است و علی الظاهر سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و کشورهای دنباله روی آنها قصد دارند یکبار دیگر آزموده را بیازمایند.

- کسی که از تاریخ درس نگیرد، محکوم به تکرار آن است و علی الظاهر سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه و کشورهای دنباله روی آنها قصد دارند یکبار دیگر آزموده را بیازمایند.

بر این اساس قطعنامه پیشنهادی این سه کشور با تکرار بهانه های واهی درباره برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان در نشست شورای حکام آژانس انرژی اتمی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو گزارش نورنیوز از تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام علیه کشورمان است که در ادامه می خوانید: قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان که امروز با 20 رای موافق، دو رای مخالف و 12 رای ممتنع تصویب شد، بدون هرگونه اشاره به همکاری های گسترده و سازنده ایران با شخص مدیر کل وآژانس بین المللی انرژی اتمی، از کشورمان خواسته تا برای حل و فصل مسائل ادعایی پادمانی اقدامات ضروری و فوری صورت دهد.

بر اساس گزارش ها این قطعنامه همچنین از ایران می خواهد بیانیه موسوم به 4 مارس درباره حل وفصل تمام موضوعات باقی مانده بین ایران و آژانس را بدون تاخیر اجرا کند و مجوز بازرسان آژانس را که ایران براساس حقوق حاکمیتی مصرح در ماده


برچسب ها: سه کشور اروپایی - کشور - شورای حکام آژانس - شورای حکام - آلمان و فرانسه - قطعنامه - اروپایی
آخرین اخبار سرویس:

چرا شورای حکام آژانس بر تکرار رفتارهای اشتباه اصرار دارد؟

چرا شورای حکام آژانس بر تکرار رفتارهای اشتباه اصرار دارد؟