مطالب مرتبط:
مهران مدیری و محمدرضا گلزار زیر تیغ انتقاد: نظر جنجالی این دو ستاره درباره توضیح دادن را ببینید و خودتان قضاوت کنید!
انتقاد پورمحمدی از برخورد با زنان و دختران در خیابان ها +ویدئو
انتقاد چین از سیاستهای خصمانه آمریکا علیه پکن؛ «گروه 7 نماینده جامعه جهانی نیست»
انتقاد غریب آبادی از ادامه بازداشت بشیر بی آزار در فرانسه
کسی باید از میانگین سنی تیم ملی انتقاد کند که فوتبال را بفهمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 09:452024-06-18اقتصادي

انتقاد ایزدخواه از عدم تحویل خودروهای پارس موعد زمستان


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از عدم تحویل خودروهای پارس موعد زمستان انتقاد کرد و گفت: علی رغم وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت برای برخورد با خودروساز، - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از عدم تحویل خودروهای پارس موعد زمستان انتقاد کرد و گفت: علی رغم وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت برای برخورد با خودروساز، هنوز این اتفاق رخ نداده و کسی پاسخگو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی بازار خودرو تصریح کرد: هنوز خودروهای پارس موعد زمستان تحویل مردم داده نشده است.

اخیرا هم مردم جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند چون قرار بود خودروهای پارس موعد زمستان تحویل داده شود که حداقل سه ماه به تعویق افتاده است و در این شرایط 50 درصد به قیمت خودرو اضافه شده است.

وی اضافه کرد: این موضوع را به معاون خودرویی وزیر گفتم، پاسخ این بود که این افراد قرارداد نداشته و پول پرداخت نکرده اند پس نمی توانند ادعایی داشته باشند؛ با وجود این پاسخ اگر برنامه ای اعلام شده و مردم منتظر مانده و پول پس انداز کرده که در آخر سال خودرو را تحویل گیرند، باید به آنها پاسخگو بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه ای گفته که با خودروساز برخورد می کنند اما تا


برچسب ها: خودرو - مجلس شورای اسلامی - وزیر صنعت، معدن و تجارت - شورای اسلامی - صنعت، معدن و تجارت - زمستان - نماینده تهران
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایزدخواه از عدم تحویل خودروهای پارس موعد زمستان

انتقاد ایزدخواه از عدم تحویل خودروهای پارس موعد زمستان