مطالب مرتبط:
نودل بخوریم یا نه ؟
نودل بخوریم یا نه؟
همه چیز درباره یک غذای متفاوت و فوری | بالاخره نودل بخوریم یا نه ؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 07:452024-06-01اقتصادي

نودل بخوریم یا نه؟


نودل که به تازگی در دل و سفره ایرانی ها جا باز کرده غذایی خوشمزه و متفاوت است؛ جدید و متفاوت بودن آن باعث شده بسیار از مردم به دنبال تاثیر آن بر سلامت بدن باشند.

- نودل یکی از غذا های محبوب در دنیاست و محبوبیت آن هر روز رو به افزایش است، به طوری که طبق گزارش انجمن جهانی نودل فوری، در سال 2022 میلادی بیش از 121 میلیارد وعده نودل خورده شده که حدود 17 درصد بیشتر از سال 2018 میلادی بوده است.

این مقدار برابر با غذای مصرفی 2 سال مردم ایران است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نودل علاوه بر این که به تنهایی یک وعده غذایی کامل محسوب می شود، قابلیت ترکیب شدن آن با انواع مواد غذایی مثل سبزیجات، گوشت، مرغ، تخم مرغ و.

باعث شده مثل برنج و ماکارونی به عنوان یک پایه انواع غذا ها به یک عضو جدا نشدنی در سبد مصرف مردم کشور های مختلف تبدیل شود.

این موضوع به دلیل ویژگی هایی مثل سریع، مغذی، سالم و خوشمزه بودن نودل است و باعث شده در دل مردم ایران هم جا باز کند.

مثل هر غذای جدید دیگری که وارد فرهنگ کشورمان می شود ترس از سالم بودن یا نبودن آن هم به دغدغه ای برای مردم تبدیل شده است که در این گزارش قصد داریم به فواید و مضرات آن بپردازیم.

بدون ماده نگهدارنده عامه مردم تصور می کنند ماده غذایی که در یخچال نگهداری نمی شود، ماندگاری بالایی دارد و یک فست فود با زمان آماده سازی کم است


برچسب ها: نودل - مردم ایران - غذای - مردم - غذایی - ایران - متفاوت
آخرین اخبار سرویس:

نودل بخوریم یا نه؟

نودل بخوریم یا نه؟