مطالب مرتبط:
پزشکیان: قرار نبود تورم و مشکلات کمر مردم را خم کند / باید کار را به کارشناسان بسپاریم
پزشکیان: استارت آپ ها می توانستند کیک اقتصاد ما را بزرگ کنند، اما ما با آن ها چه کردیم؟ اینترنت را فیلتر کردیم / نسبت به موج مهاجرت نخبگانشان بی تفاوت بودیم / برای سرمایه گذاری خارجی مانع تراشیدیم / بجای تسهیل، کسب و کار ها و مردم را آزار دادیم / دولت من این کار ها را نخواهد
وزیر کار: با شنیدن خبر رد صلاحیتم سجده شکر به جا آوردم/ مردم احیاگر راه شهید رییسی را انتخاب کنند
تصاویری از سقوط درخت در خیابان دولت تهران و خسارتی که به بار آورده
پیشنهاد مهاجری به قالیباف برای رهایی از دستپاچگی در مناظرات /مصاحبه پورمحمدی را حتما ببینید /شانس آورده اید فردی با خاطره «لوله» در این انتخابات نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 23:202024-06-14سياسي

مردم باید خط خدمتی که روی کار آورده اند را استمرار بخشند


سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم با رای خود به شهید رییسی به او کمک کردند تا بتواند این گونه به آنان خدمت کند و صیانت از این خط و استمرار و امتداد آن هم دست مردم است، - ایسنا/خوزستان سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم با رای خود به شهید رییسی به او کمک کردند تا بتواند این گونه به آنان خدمت کند و صیانت از این خط و استمرار و امتداد آن هم دست مردم است، گفت: مردم باید از خط خدمتی که روی کار آوردند، صیانت کنند و به آن استمرار بخشند.

  علی بهادری جهرمی در همایش تاثیر یک رای که شامگاه جمعه (25 خردادماه) در مسجد رضوان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهید رییسی بروز و ظهور مرد خدا بود و با خدا بودن را خدمت به مردم می دانست.

شهید رییسی کار اجرایی اش را هم در امتداد عبادتش انجام می داد و عبادتش هم مقوم نگاهش در کار اجرایی اش بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شهید رییسی با توکل و توسل به خلق خدا خدمت می کرد و نتیجه این کار در سبک مدیریتی او این بود که در سخت ترین جلسات تصمیم گیری و در پرحجم ترین روزهای کاری به هیچ وجه ذره ای نا امیدی در او احساس نمی شد و این درس بزرگی برای ما بود.

سخنگوی دولت گفت: در قاموس شهید رییسی نمی شود معنا نداشت و می گفت جمهوری اسلامی بن بست ندارد و وقتی حکومتی ولی فقیه دارد بن بست ندارد.


برچسب ها: مردم - استمرار - رییسی - خدمت - سخنگوی دولت - شهید - علی بهادری جهرمی
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید خط خدمتی که روی کار آورده اند را استمرار بخشند

مردم باید خط خدمتی که روی کار آورده اند را استمرار بخشند