مطالب مرتبط:
اختصاص 700 میلیارد تومان برای اجرای طرح های زیرینایی نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
اختصاص 700 میلیارد تومان برای اجرای طرح های زیربنایی نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
خبر تازه از اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند
اطلاعیه فاتب درباره حمله به مأمور پلیس در حین اجرای طرح «نور»
اجرای طرح جامع ساماندهی معابر شهر ملارد ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 13:102024-05-28اقتصادي

انعقاد بیش از 3000 تفاهمنامه برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: بیش از 3000 تفاهمنامه با نهادهای مردمی، دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت منعقد شده است.

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: بیش از 3000 تفاهمنامه با نهادهای مردمی، دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت منعقد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباسعلی نوبخت در جلسه بررسی وضعیت صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی کشور که روز گذشته (7 خرداد) با حضور دکتر علیزاده - رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، خداکرم جلالی و فرود شریفی - روسای سابق سازمان منابع طبیعی و مشاوران کنونی وزیر جهاد کشاورزی - و دکتر رضوی - مدیر عامل سابق صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی - برگزار شد، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات منابع طبیعی را ارائه کرد و گفت: انتظار از سازمان از دیر باز درخواست و تقاضای زمین بود اما به مرور این رویه تغییر کرد و اکنون مطالبه نمایندگان و مردم اجرای طرح های آبخیزداری در مناطق بحرانی و روستاهاست.

وی افزود: اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت، مردم را وارد میدان کرد و تاکنون بیش از 3000 تفاهمنامه با نهادهای مردمی، دستگاههای دولتی و بخش خصوصی منعقد شده است.


برچسب ها: صندوق حمایت از توسعه - سازمان منابع طبیعی - منابع طبیعی و آبخیزداری - منابع طبیعی - صندوق حمایت - دستگاه های دولتی - تفاهمنامه
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد بیش از 3000 تفاهمنامه برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت

انعقاد بیش از 3000 تفاهمنامه برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت