مطالب مرتبط:
ذخیره سد کرخه به 3 میلیارد مترمکعب رسید
شناسایی مدارس شهیدپرور فارس یادمان شهدای دانش آموز در مدارس احداث می شود
چراغ سبز شورای شهر تهران برای احداث تراموا در پایتخت
خط انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان در یک سال احداث شد
سفر سخنگوی دولت به استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 10:102024-06-12اقتصادي

احداث بیش از 5 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از احداث و بهره برداری بیش از 5 هزار مترمکعب مخزن ذخیره به منظور آبرسانی پایدار به روستاهای این استان خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از احداث و بهره برداری بیش از 5 هزار مترمکعب مخزن ذخیره به منظور آبرسانی پایدار به روستاهای این استان خبر داد.

مهندس نظرزاده به تشریح گزارشی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب پرداخت و از پایان عملیات خط انتقال و اصلاح شبکه و نصب انشعابات روستای سنجگان به طول 4 کیلومتر و ساخت مخزن 250 مترمکعبی این روستا خبر داد.

وی اصلاح شبکه آبرسانی روستای خاوه به طول 4 کیلومتر، اصلاح شبکه و خط انتقال روستای ورجان به طول 3 کیلومتر، اجرای خط انتقال روستای کرمجگان به طول 7 کیلومتر و اصلاح و بازسازی شبکه روستاهای فاقد دهیاری به طول حدود 15 کیلومتر را از جمله اقدامات انجام شده در روستاهای استان برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، همچنین با اشاره به احداث بیش از 5 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب برای روستاهای ورجان، لنگرود و کرمجگان، از تکمیل مخزن هزار مترمکعبی کهک و بهسازی مخزن 2 هزار و 500 مترمکعبی بین راهی قائمیه و صادقیه خبر داد.

وی احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی روستای کرمجگان، تهیه و نصب 4 عدد دیزل ژنراتور برای روستاهای استان قم، تعویض 37 فقره شیرآلات خط انتقا


برچسب ها: روستا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب استان قم - شرکت آب و فاضلاب - روستاهای - آب و فاضلاب استان قم - کیلومتر
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیش از 5 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان قم

احداث بیش از 5 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان قم