مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:152024-05-26سياسي

«سرگیجه» اینترنشنال


اینترنشنالی ها به سبک و سیاق صهیونیستی و ضدایرانی خود، از روز اول اعلام خبر سانحه برای بالگرد رییس جمهور و سپس اعلام شهادت او، خبرسازی، شبهه آفرینی، - دروغگویی، تهمت و کلی تحلیل عجیب و غریب را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوان نوشت: شادمانی شبکه تروریستی اینترنشنال از سانحه بالگرد رییس جمهور چندان طول نکشید و ابراز علاقه و ارادت مردم به رییس جمهور شهید و نیز پیام های همدلی و رسیدن پیام قدرت ایران به جهان و تسلیت از سراسر جهان، آن ها را از شادمانی به سرگیجه خشم رساند و با فرض آنکه همه 85 میلیون ایرانی هم طرفدار جمهوری اسلامی باشند، ملت ایران را به فاشیست های نازی تشبیه کرد.

اینترنشنالی ها به سبک و سیاق صهیونیستی و ضدایرانی خود، از روز اول اعلام خبر سانحه برای بالگرد رییس جمهور و سپس اعلام شهادت او، خبرسازی، شبهه آفرینی، دروغگویی، تهمت و کلی تحلیل عجیب و غریب را در دستور کار خود قرار دادند.

در حالی که مراکز امنیتی و سیاسی تصمیم ساز و تصمیم گیر در سراسر جهان، به هنگامه تصمیم در مورد ایران، حضور مردم در حمایت از نظام و مراسمات مذهبی را در نظر می گیرند، رسانه های فارسی زبان غربی اصرار دارند در مورد این جمعیت همچنان به مخاطبان غافل خود دروغ بگویند، یعنی ضمن اذعان به بزرگی مراسم تشییع می گویند، این بزرگی توضیح


برچسب ها: اینترنشنال - رییس جمهور - جمهور - ایران - اعلام - عجیب و غریب - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

«سرگیجه» اینترنشنال

«سرگیجه» اینترنشنال