مطالب مرتبط:
تمدید مهلت ثبت نام دومین دوره نمایشگاه ملی آباد ایران تا 7 خرداد
مهلت دوباره برای ثبت نام نوبت دوم کنکور / این فرصت تمدید نمی شود
تمدید مهلت ثبت نام «آبادیران»
مهلت دوباره برای ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 / این فرصت تمدید نمی شود
تمدید مهلت ثبت نام وام فوری دهه شصتی ها در سال 1403| از این وام 500 میلیونی جا نمانید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 11:402024-05-25اجتماعي

مهلت سنجش سلامت نوآموزان تا 20 خرداد ماه جاری تمدید شد


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اجرای فرآیند سنجش تا 20 خردادماه جاری تمدید شد و نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی و دریافت کتب درسی، - ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اجرای فرآیند سنجش تا 20 خردادماه جاری تمدید شد و نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی و دریافت کتب درسی، باید در این برنامه شرکت کنند.

طالب محمدی، در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، پیش شرط مهم ثبت نام پایه اول محسوب می شود، اظهار کرد: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت وآمادگی تحصیلی (23 آبان 1402) تاکنون 26 هزار و 828 نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی و 27 هزار و307 نفر نوبت گیری کردند.

محمدی از خانواده هایی که تاکنون برای سنجش فرزندان بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست کرد این فرآیند را هر چه زودتر طی کنند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان عنوان کرد: متولدین قبل از مهر 1396 تا اول مهر 1397 که در سال 1403 می توانند وارد پایه اول دبستان می شوند الزاماً باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت نام در پایه اول را نخواهند داشت.

وی، آموزش و پرورش استثنایی را متولی و مجری اجرای برنامه سنجش دانست و افزود: 20 پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی ومداخله به


برچسب ها: رییس آموزش و پرورش استثنایی - آموزش و پرورش استثنایی - رییس آموزش و پرورش - نوآموزان - پایه اول ابتدایی - سنجش - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

مهلت سنجش سلامت نوآموزان تا 20 خرداد ماه جاری تمدید شد

مهلت سنجش سلامت نوآموزان تا 20 خرداد ماه جاری تمدید شد