مطالب مرتبط:
اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - 23 خرداد 1403
نماینده ایران وارد جمع هشت تیم برتر شد آفتاب نو | اخبار ورزشی
جمع آوری بیش از هفت هزار سگ بدون صاحب در دزفول
صعود تیم بسکتبال دانشگاه شهید بهشتی در جمع 8 تیم برتر آسیا
بساط قماربازان در این شهر البرز جمع شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 09:252024-06-13سياسي

زکات فطره جمع آوری شده عید فطر به حساب نیازمندان موجب اعتمادسازی مردم می شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جمع آوری زکات در روز عید فطر و واریز آن به حساب نیازمندان موجب اعتمادسازی بین مردم شده است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جمع آوری زکات در روز عید فطر و واریز آن به حساب نیازمندان موجب اعتمادسازی بین مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیت الله علی خاتمی در دیدار با مدیرکل اجرایی زکات کشور، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمت رسانی به نیازمندان فکر توحیدی دارد و خوشبختانه در مدت فعالیت این نهاد شاهد اقدامات ارزشمندی در فقرزدایی هستیم.

وی افزود: جمع آوری زکات فطره که طی چند سال گذشته با کمک مساجد و بانک ها در استان زنجان انجام و به مردم نیازمند تحویل داده شد اقدام بسیار خوبی بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری زکات در روز عید فطر و واریز آن به حساب نیازمندان موجب اعتمادسازی بین مردم شد، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از مصارف فقرا یک ریال هم مجوز هزینه کرد در بخش کارکنان و سایر امور جاری این نهاد را ندارد و از ابتدای فعالیت کمیته امداد موضوع بر این روال بوده است.

خاتمی بابیان اینکه استان زنجان ظرفیت های زیادی برای پرداخت زکات از سوی مردم در شهرها و روستاها دارد، تأکید کرد: فرهنگ سازی و ایجاد گفت


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - کمیته امداد امام خمینی - نیازمندان - نیازمند - استان زنجان - نماینده ولی فقیه - اعتمادسازی
آخرین اخبار سرویس:

زکات فطره جمع آوری شده عید فطر به حساب نیازمندان موجب اعتمادسازی مردم می شود

زکات فطره جمع آوری شده عید فطر به حساب نیازمندان موجب اعتمادسازی مردم می شود