مطالب مرتبط:
حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی، نوه امام: نظام جمهوری اسلامی باید شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند/ امام مسأله «جمهوری اسلامی» را از روایات استخراج کردند/ ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی شجاعت، قاطعیت و مشورت می خواهد
صدیقی، امام جمعه موقت تهران: اگر رییس جمهور جدید بخواهد تمام استانداران و وزرا را عوض کند موجب خسارت به مردم است/ باید کسی را انتخاب کنید که راه شهید رییسی و طرح های سازنده را ادامه دهد/ حضرت آقا حدود 30 امتیاز به رییس جمهور شهید دادند که سابقه نداشته است
امام جمعه بوشهر:مردم موج باشکوه تشییع شهیدان خدمت را در انتخابات ریاست جمهوری تکرار کنند
امام جمعه آبادان: مردم در انتخاب رییس جمهور دقت و تحقیق داشته باشند
امام جمعه یزد: مردم آگاهانه در انتخابات شرکت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 18:502024-06-07سياسي

امام جمعه شیراز: انتخابات هشتم تیر ماه باید با حضور قوی مردم شکل گیرد و فردی ولایتمدار انتخاب شود


لطف الله دژکام امام جمعه شیراز با تاکید بر حضور پرشور مردم در میدان انتخابات برای اقامه حق ولایت، اظهار کرد: رییس جمهور کشور باید معتقد به مبانی نظام اسلامی از جمله ولایت فقیه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در خردادماه 1359، گفت: ایران اسلامی از همان سال تا امروز درگیر جنگ فرهنگی سنگینی است.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار کرد: در این جنگ فرهنگی گاهی دشمن توانسته در برخی نقاط نفوذ کند و همگان باید در این جنگ به فکر مقابله باشند.

وی افزود: در برخی زمینه ها نیازمند اقدام محکم، قانونمند و ضابطه مند مسئولان انتظامی هستیم، اما عموم مردم نیز باید بکوشند تا از این جنگ فرهنگی نیز مانند دیگر جنگ ها، در برابر دشمنان نظام اسلامی سربلند بیرون بیاییم.

وی با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در ابتدای ماه ذی الحجه، یادآور شد: امام علی(ع) مرد کار و جهاد بود و با اینکه می توانست اما به دلیل سخاوتمندی و بخشش به فقرا، هنگامی که برای خواستگاری فاطمه زهرا (س)، نزد پیامبر اکرم (ص) رفت، از مال دنیا هیچ نداشت اما حضرت فاطمه (س) نیز در بخشندگی هم کفو امیرالمومنین بود.


برچسب ها: امام جمعه شیراز - لطف الله دژکام - امام جمعه - فرهنگی - نماینده ولی فقیه در فارس - آیت الله لطف الله دژکام - شیراز
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: انتخابات هشتم تیر ماه باید با حضور قوی مردم شکل گیرد و فردی ولایتمدار انتخاب شود

امام جمعه شیراز: انتخابات هشتم تیر ماه باید با حضور قوی مردم شکل گیرد و فردی ولایتمدار انتخاب شود