مطالب مرتبط:
باند سارقان خودرو در قزوین متلاشی شد
باند سارقان خودرو در قزوین متلاشی شد
باند سارقان خودرو در آبادان متلاشی شد
باند سارقان طلاجات در رودسر متلاشی شد
ببینید | انهدام باند سارقان مسلح و کشف خودرو های مسروقه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 17:552024-06-10حوادث

باند سارقان خودرو در قزوین متلاشی شد


رییس پلیس آگاهی استان قزوین از متلاشی شدن باند 9 نفره سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به 50 فقره سرقت در شهر قزوین و دستگیری سه مالخر در این خصوص خبر داد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس آگاهی استان قزوین از متلاشی شدن باند 9 نفره سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به 50 فقره سرقت در شهر قزوین و دستگیری سه مالخر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ امیرحسام عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو و به سرقت رفتن تجهیزات آن ها در شهر قزوین که موجب ایجاد نارضایتی عمومی در بین شهروندان شده بود، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با بررسی های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ هایی از دست داشتن 9 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار در این سرقت ها به دست آوردند و متهمان به دام پلیس افتادند؛ متهمان دستگیر شده به 50 فقره سرقت خودرو و لوازم و تجهیزات داخل آن اعتراف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پلیس آگاهی استان قزوین بیان کرد: سه مالخر در این خصوص دستگیر شده و به همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند و اغلب سرقت های انجام شده از خودروهایی صورت گرفته که فاقد تجهیزات ایمنی و پیشگیرانه بوده اند.


برچسب ها: قزوین - خودرو - سارقان خودرو - استان قزوین - پلیس آگاهی - سرقت - شهر قزوین
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان خودرو در قزوین متلاشی شد

باند سارقان خودرو در قزوین متلاشی شد