مطالب مرتبط:
طرح پرورش ماهی شیلات سد سیازاخ در شهرستان دیواندره افتتاح شد
جاری شدن سیلاب در بلده شهرستان نور
پزشکیان: مخالف سرسخت گشت ارشاد هستم، یعنی چه زن و دختر مردم را بازداشت می کنید؟ /سعید جلیلی: از طرح نور حمایت می کنم
پزشکیان در همایش زنان: 40 سال است می خواهیم حجاب را درست کنیم اما وضعیت را بدتر کردیم/ مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می کشاند/ نمی توانم معجزه کنم؛ بیایید با هم مشکلات را حل کنیم/ زنان می توانند جامعه ما را اصلاح کنند
آقایانی که به دنبال طرح نور هستند بگویند این موضوع ما را به نور می کشاند یا انتهای آن سیاه است؟/ چرا همه را از دین زده می کنیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 21:452024-06-14سياسي

پیگیر طرح های نیمه تمام شهرستان نور هستیم


پیگیری طرح های نیمه تمام همچون کمربندی و بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان نور در اولویت سفر ما قرار داشت.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: پیگیری طرح های نیمه تمام همچون کمربندی و بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان نور در اولویت سفر ما قرار داشت.

یوسف نوری امروز 25 خرداد در سفر یکروزه به شهرستان نور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازدیدهای ما در حوزه پسماند به دستور رییس جمهور شهید آیت الله رییسی است، اظهار کرد: روزانه حدود 150 تن زباله وارد سایت پسماند شهرستان نور می شود و تقریبا چرخه کار همچون جداسازی، تولید کود، بازیافت، تصفیه شیرابه با اصول زیست محیطی کامل است.

استاندار مازندران افزود: پسماندهای سنگین و غیرقابل تجدید که دفن می شود را می توان برای صنایع سیمان استفاده کرد که باید برنامه ریزی صورت گیرد و در این راستا دانشگاه محیط زیست تهران طرحی آماده کرده که فواید زیادی دارد.

وی به مزیت استفاده از پسماندهای سنگین در صنایع سیمان اشاره کرد و گفت: کمتر سوختن مازوت، افزایش غنای محصول کارخانه سیمان و تصرف نکردن عرصه ها توسط زباله های غیرقابل تجدید از مزایای آن است.

نوری ادامه داد: برای تصفیه شیرابه باید ظرفیتی ایجاد شود تا مورد استفاده کشاورزان قرار گیرد که نیازمند تامین مالی است و ما با کمک نماینده مردم نور و محمودآب


برچسب ها: شهرستان نور - طرح های نیمه تمام - شهرستان - استاندار مازندران - نیمه تمام - مازندران - پسماند
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر طرح های نیمه تمام شهرستان نور هستیم

پیگیر طرح های نیمه تمام شهرستان نور هستیم