مطالب مرتبط:
ویدیو/ پژوهشگاه رویان؛ پیشگام در توسعه علم و فناوری
بحرینیان: حقایق کشور برای مسئولان ارشد، به درستی تشریح نمی شود/ ادعاهای بی پایه و اغواگری های دروغین ایران را به بیچارگی کشانده / منابع حیاتی و فرصت طلایی توسعه، از دست رفت! / هزاران مجوز بیهوده و میلیاردها دلار بر باد رفته / دموکراسی ظاهری، راهگشا نیست
حذف موانع توسعه صنعت گاز در دولت مردمی
ضرورت به کارگیری روش های جدید تامین مالی برای تحقق اهداف توسعه ای کشور
برقی سازی یکی از محور های مهم اقتصاد و توسعه کشور است / امکان تبدیل تاکسی برقی به خودرو شخصی برقی بعد از 7 سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 14:152024-05-28سياسي

هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلسنری در کشور است


عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه هر ایرانی می تواند یک فریلنسر باشد،گفت: افراد شاغل نیز می تواند کنار کار خود و در زمان آزاد فریلنسر نیز باشند، - عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه هر ایرانی می تواند یک فریلنسر باشد،گفت: افراد شاغل نیز می تواند کنار کار خود و در زمان آزاد فریلنسر نیز باشند، هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلسنری در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین همایش آزادکاری (فریلنسری) با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال و مشاغل آینده به همت دانشگاه علم و فرهنگ و حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری امروز در سالن همایش دانشگاه علم و فرهنگ در حال برگزاری است.

ترویج فرهنگ آزاد کاری فریلنسری به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، شناسایی و بررسی اجزای زیست بوم و چالش های آزادکاری ایران جهت اجرایی شدن آیین نامه حمایت از آزادکاران وتعامل و انتقال تجربه میان فعالان این حوزه از اهداف اصلی این همایش یک روزه است.

سهیل دادخواه، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ در حاشیه این همایش و در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همایش فریلسنری یا آزادکاری با هدف رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال برای اولین بار در کشور برگزار می شود، اظهار کرد: فریلسنری یک نوع سبک زندگی جدید و رو به توسعه است که زندگی و مشاغل آینده را تحت


برچسب ها: دانشگاه علم و فرهنگ - دانشگاه - فریلنسر - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه علم و صنعت - فرهنگ - آزاد
آخرین اخبار سرویس:

هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلسنری در کشور است

هدف دانشگاه علم و صنعت توسعه اکوسیستم فریلسنری در کشور است