مطالب مرتبط:
مقدم فر: انتخابات به برکت خون شهدای خدمت باشکوه خواهد بود
انتخابات به برکت خون شهدای خدمت باشکوه خواهد بود
انتخابات به برکت خون شهدای خدمت باشکوه خواهد بود
قرارگاه جهاد تبیین با هدف مشارکت حداکثری شیرازی ها در انتخابات فعال شد
رفع مشکلات مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 09:302024-06-14سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می شود.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش پنج شنبه 24 خرداد 1403، از مواضع مستقر در گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو بازدید و میزان آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان عملیاتی اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است و موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام اسلامی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح مرهون حضور در صحنه و مشارکت مردم در عرصه های مختلف و سرنوشت ساز کشور است؛ هموطنان کشورمان باید با انتخاب فرد اصلح، اخلاق محور و خدامحور حماسه بی بدیل دیگری را خلق کنند.


برچسب ها: مشارکت حداکثری در انتخابات - نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - پدافند هوایی - مشارکت حداکثری - نیروی پدافند
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسداشت خون شهدای خدمت است